کد خبر: 625471
تاریخ انتشار :

چگونه می شود سهام عدالت را انتقال داد؟

حسنلو گفت: به لحاظ قانونی در بازار سرمایه موضوعی به عنوان انتقال سهام عدالت وجود ندارد، مگر آنکه سهامدار فوت کرده و سهام به وراث انتقال یافته باشد و یا اینکه خرید و فروشی انجام شود.​

چگونه می شود سهام عدالت را انتقال داد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خوندنی آنلاین محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت با بیان اینکه در بخش فروش سهام عدالت شاهد فروش اکثر سهم ها هستیم، عنوان کرد: در سازمان بورس و اوراق بهادار سفارش‌گیری از سوی سپرده‌گذاری در حال انجام است، به این شکل که هر کسی سفارش فروش داشته باشد سفارش مربوطه ثبت و برای کارگزاران ارسال می شود تا آن سهم فروخته شود.

وی در ادامه در خصوص سهام عدالت و اینکه برخی افراد پرسیده بودند سهام عدالت در برخی پرتفوی ها موجود و در برخی وجود ندارد، اظهار داشت: افراد پرتفوی های به روز شده خود را می توانند با مراجعه به سایت سهام عدالت مشاهده کنند. افرادی هم که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به اپلیکیشن )دی دی ان) و یا درگاه یکپارچه بازار سرمایه، از وضعیت سهام خود مطلع شوند.

مدیر فنی سهام عدالت در خصوص انتقال سهام عدالت به پرتفوی کارگزاری ها، اظهار کرد: سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و نماد آنها باز است، با انتخاب تغییر کارگزار ناظر و به دنبال آن حضور در پرتفوی کارگزاری، معاملات خود را انجام دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها