کد خبر: 642316
تاریخ انتشار :

گوشی اقساطی | لپ تاپ اقساطی | فروش اقساطی

گوشی اقساطی | لپ تاپ اقساطی | فروش اقساطی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در بسیاری از مواقع، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که در همان لحظه به مقداری پول نقد اضافی نیاز داشته باشید؛ آیا برای چنین روزی تدبیری اندیشیده اید؟  شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یک صورت حساب یا هزینه غیرمنتظره به طور ناگهانی برایتان پیش بیاید، پس لازم است که همیشه مقداری پول برای روزهای پیش بینی نشده کنار بگذارید. پیشنهاد ما این است که هنگام خرید، کل هزینه را به صورت یکجا نپردازید و اقساطی خرید کنید. مثلا به مراکز فروش اقساطی مراجعه کنید و گوشی قسطی، لپ تاپ قسطی، تلویزیون اقساطی و سایر کالاهای مورد نیاز را قسطی بخرید، در این صورت در حساب بانکی شما همیشه مبلغی وجود دارد که می توانید آن را صرف هزینه های غیر منتظره بکنید. البته این نکته را فراموش نکنید که شرایط فروش اقساطی حرف اول را می زند. به این معنا که سود بازپرداخت اقساط و به طور کلی شرایط خرید اقساطی را حتما در نظر بگیرید. در این مقاله تا انتها همراه ما باشید؛ در نظر داریم شما را با یک روش خرید اقساطی فوق العاده آشنا کنیم که از طریق آن می توانید هرگونه کالا یا خدماتی را با شرایط بسیار متفاوت و عالی، بدون نیاز به ضامن خریداری نمایید.

2

چگونه گوشی اقساطی بخریم؟

همانطور که می دانید، گوشی های تلفن همراه مزایا و امکانات زیادی دارد که شرایط زندگی ما را متحول کرده است. شما به راحتی می توانید آن ها را در جیب یا کیف خود قرار دهید و هر کجا که خواستید با خود ببرید و از امکانات آن استفاده کنید.

حقیقتی که در مورد گوشی های تلفن همراه وجود دارد این است که افراد در هر سن و سالی بسته به شرایط خود به یک گوشی تلفن همراه نیاز دارند. این روزها نیز شاهد برگزاری بسیاری از کلاس ها و دوره های آموزشی به صورت آنلاین هستیم. بنابراین اگر هنوز برای خرید یک گوشی تلفن همراه مدرن برای فرزند خود اقدام ننموده اید، زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای خرید گوشی اقساطی اقدام کنید. با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

لپ تاپ اقساطی بخرید

به راستی انقلاب تکنولوژیکی، انسان را شگفت زده کرده است و در این میان لپ تاپ ستون فقرات این تحول در عصر جدید است. شما می توانید لپ تاپ خود را در هر مکان در دسترس داشته باشد؛ امکان دسترسی به تمامی اطلاعات ، دسترسی به اینترنت در همه جا و ... از مهم ترین مزیت های لپ تاپ می باشد.

این سیستم های کامپیوتری جذاب نیز برای افراد زیادی وسیله ی اصلی کارشان محسوب می شود و جز لاینفک زندگی آن ها.

3

شما چطور؟ از لپ تاپ چه استفاده هایی می کنید؟ اگر قسمت قابل توجهی از فعالیت های کاری شما به لپ تاپ تان وابسته است، وقت آن رسیده که سیستم خود را ارتقا بخشید.

البته با وجود افزایش شدید قیمت ها، هنوز هم راهی وجود دارد که شما بتوانید هر زمان که اراده کردید، سیستم خود را ارتقا دهید و یک سیستم نو تهیه کنید. حتما می پرسید چگونه؟ ما به شما می گوییم لپ تاپ اقساطی بخرید. همچنان همراه ما باشید تا با نحوه خرید لپ تاپ قسطی با شرایط کاملا ویژه به طور کامل آشنا شوید.

خرید اقساطی از طریق قسطا

همانطور که گفتیم امکان خرید اقساطی لوازم خانگی، خرید اقساطی انواع کالاهای دیجیتال و استفاده از هر گونه خدمات پزشکی، گردشگری و ... به صورت اقساطی از طریق قسطا برای شما فراهم شده است. حتی شما می توانید به واسطه قسطا برای پرداخت هزینه عمل بینی اقساطی اقدام نمایید.

قسطا یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت تسهیلات و امتیاز الکترونیکی و از فعالان صنعت لندتک در ایران است. اگر به دنبال محلی برای دریافت امتیاز الکترونیکی بدون ضامن می گردید، حتما به وب سایت قسطا سر بزنید.

4

چرا خرید اقساطی از طریق قسطا

قسطا با در نظر گرفتن شرایط سخت دریافت وام از بانک ها و موسسات مالی و مشکلاتی که متقاضیان برای تکمیل مدارک و ارائه ضامن با آن مواجه هستند، اقداماتی صورت داده است و گامی موثر در جهت تسهیل امر خرید اقساطی از طریق کارت های اعتباری، برداشته است.

قسطا امتیاز الکترونیکی بدون ضامن را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به متقاضیان ارائه می دهد که با استفاده از این کارت اعتباری، مشتریان می توانند نقدا خرید کنند و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا پرداخت نمایند.

مزیت های خرید اقساطی به واسطه قسطا

  • سود بازپرداخت اقساط در مجموعه قسطا حداقل میزان ممکن است
  • دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است
  • با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور از طریق دستگاه pos خرید کنید.
  • امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت به منظور خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی وجود دارد
  • تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری قابل انجام است

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

برای دریافت قسطا کارت، به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ساخت حساب کاربری در قسطا، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

تمامی مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را می توانید در وب سایت قسطا مشاهده کنید. پس از ثبت درخواست دریافت قسطا کارت، بررسی های لازم و اعتبارسنجی مشتری انجام می شود و قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

کلام پایانی

به ذکر توضیحاتی در ارتباط با ضرورت مدیریت صحیح مخارج و هزینه ها پرداختیم. همچنین سعی کردیم راهنمایی های لازم برای خرید گوشی اقساطی، لپ تاپ اقساطی و ... با شرایط فروش اقساطی ویژه و خرید اقساطی از طریق قسطا را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

این روزها به دلیل روند رو به رشد قیمت ها ممکن است مدیریت درآمد، مخارج و هزینه های زندگی قدری سخت تر از گذشته شده باشد. بنابراین بهره مندی از شرایط فروش اقساطی ویژه می تواند گزینه ای مناسب باشد برای خرید هوشمندانه. شما می توانید هر زمان که نیاز داشتید برای خرید گوشی اقساطی، لپ تاپ اقساطی، مبل اقساطی و ... از طریق قسطا اقدام نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها