کد خبر: 643250
تاریخ انتشار :

10 نکته ضروری خرید دستگاه حضور و غیاب برای جلوگیری از ضرر!

10 نکته  ضروری خرید دستگاه حضور و غیاب برای جلوگیری از ضرر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر شما هم قصد خرید دستگاه حضور و غیاب (Attendance device purchase guide) داشته باشید احتمالا می‌دانید که دستگاه‌های حضور و غیاب متعددی در بازار وجود دارد که عدم توجه به این موارد می‌تواند در خرید دستگاه حضور و غیاب شما را با مشکل رو به رو کند.

پارامترهای گوناگونی وجود دارد که می‌تواند باعث جلوگیری از ضرر در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب برای شما شود. این راهنما که از 10 تکنیک ساده خرید بهترین دستگاه ورود و خروج تشکیل شده است، به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید برترین سیستم حضور و غیاب را خریداری کنید.

خوب است در زمان خرید سیستم کنترل تردد افراد به مواردی از قبیل، نوع کارایی دستگاه حضور و غیاب، شرکت تولید کننده سیستم حضور و غیاب، کیفیت دستگاه ورود و خروج، قیمت دستگاه حضور وغیاب و... است.

دستگاه‌های ورود و خروج همچنین دارای انواع مختلفی است که وابسته به آن که نیازمندی شما چیست و همچنین قرار است این سیستم ورود و خروج چه کارایی برای شما داشته باشد، انتخاب شما می‌تواند از میان دستگاه‌های موجود متفاوت در نظر گرفته شود.

  • سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی
  • سیستم حضور و غیاب چشمی
  • سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره
  • سیستم حضور و غیاب اسکن کف دست
  • دستگاه حضور و غیاب هوشمند
  • و...

انواع دستگاه حضور و غیاب

نوع دستگاه حضور و غیاب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب داشته باشد. سیستم‌های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی هستند که از جمله این دستگاه‌های حضور و غیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره
  • سیستم حضور و غیاب رمزی
  • سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی
  • دستگاه حضور و غیاب اسکن کف دست
  • دستگاه حضور و غیاب هوشمند
  • و...

یکی از رایج‌ترین انواع دستگاه حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی افق فراویژن است.

در دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی که با نام سیستم حضور و غیاب اثر انگشت نیز شناخته می‌شوند از سنسور اثر انگشتی برای تشخیص افراد استفاده می‌شود.

دستگاههای حضور و غیاب دارای تنوع مدلی بیشتری از مواردی است که در این مقاله به آن پرداختیم، نکته مهم در زمان خرید سیستم ورود و خروج پرسنل آن است که شما حتما قبل از خرید بدانید که کارایی هر دستگاه چگونه است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

تعرفه دستگاه ورود و خروج مورد بعدی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. وابسته به کارایی سیستم حضور و غیاب، قیمت دستگاه ورود و خروج کارمندان می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شرکت افق فراویژن دستگاه‌های ورود و خروج متعددی دارد که قیمت آن‌‌ها از 1.000.000 تومان شروع می‌شود و تا 9.000.000 تومان ادامه می‌یابد.

پس لازم است در زمان خرید دستگاه حضور غیاب حتما به قیمت آن توجه داشته باشید تا دچار ضرر نشوید.

شرکت تولید کننده دستگاه ورود و خروج

برندهای مختلفی در بازار ایران و خارج مشغول به ساخت دستگاه‌های حضور و غیاب هستند، استفاده از برندهای ایرانی تولید کننده دستگاه ورود و خروج این خوبی را به همراه دارد که می‌تواند کاهش هزینه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

شرکت افق فراویژن تولید کننده انواع سیستم‌های حضور و غیاب با ارائه بهترین دستگاه ورود و خروج کارمندان توانسته است به عنوان برند برتر تولید کننده سیستم ورود و خروج ایرانی شناخته شود.

کیفیت سیستم حضور و غیاب

کیفیت و کارایی دستگاه ورود و خروج باید همیشه در زمان خرید به آن توجه کرد. دستگاه ورود و خروجی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد حتما در آینده نزدیک شما را دچار مشکل و خرابی خواهد کرد.

برای خرید سیستم حضور و غیاب افق فراویژن کافی است همین حالا با شماره  تماس حاصل کنید یا سری به وب سایت افق فراویژن بزنید. https://ofv-co.com

حافظه دستگاه حضور و غیاب

مقدار حافظه سیستم ورود و خروج مورد بعدی است که در زمان خرید می‌تواند خرید دستگاه حضور و غیابی را برای شما به ارمغان بیاورد که بدون هیچ مشکلی سال‌های سال از دستگاه استفاده کنید.

منظور از ظرفیت سیستم حضور و غیاب، تعداد کاربرانی است که این حافظه می‌تواند در خود نگهداری کند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند جلوی ضرر شما در خرید دستگاه کنترل تردد افراد را بگیرد. تقریبا می‌توان گفت که آنچه که یک برند تولید کننده دستگاه ورود و خروج را با دیگر برندها‌ متمایز می‌کند، نرم افزار حضور و غیاب ارائه شده به همراه سیستم ورود و خروج است. هر چه این سامانه حضور و غیاب کیفیت بالاتری داشته باشد، دستگاه کارایی بالاتر و مناسب‌تری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

2

نرم افزارهای حضور و غایب در حالت کلی به چند دسته تقسیم می‌شوند که از جمله این دسته بندی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • نرم افزار حضور و غیاب تحت وب افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب تحت شبکه افق فراویژن
  • نرم افزار حضور و غیاب دورکاری افق فراویژن

وابسته به نیاز و همچنین نوع دستگاهی که برای کنترل رفت و آمد کارمندان خود انتخاب کرده‌اید یک نرم افزار حضور و غیاب حرفه‌ای به شما تحویل داده خواهد شد.

پشتیبانی از خدمات پس از فروش سیستم حضور و غیاب

پشتیبانی از خدمات دستگاه رفت و آمد مورد بعدی است که حتما در زمان خرید دستگاه رفت و آمد باید به آن توجه داشته باشید. از میان برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی، شرکت افق فراویژن خدمات پس از فروش فوق العاده‌ای را برای خریداران دستگاه حضور و غیاب خود فراهم آورده است که برای اطلاع از آن می‌توانید به وب سایت افق فراویژن مراجعه کنید.

نوع ارتباطات دستگاه ورود و خروج

دستگاه‌های ورود و خروج موجود در بازار هر کدام با استفاده از تکنولوژی خاصی داده‌های جمع آوری شده از کارمندان را به کامپیوتر و رسانه‌های مورد نظر ما منتقل می‌کنند.

از رایج‌ترین شیوه‌های انتقال داده‌های موجود در دستگاه ساعت زنی، روش‌های زیر است.

  • انتقال از طریق شبکه
  • انتقال از طریق اینترنت
  • انتقال از طریق فلش

همین شیوه انتقال داده‌های موجود در دستگاه حضور و غیاب می‌تواند موردی باشد که باعث کاهش هزینه دستگاه ساعت زنی شود.

3

 

سرعت سیستم کنترل تردد افراد

در سیستم‌های کنترل تردد افراد جدید که با فناوری روز دنیا طراحی و ساخته می‌شود، آنچه که بیش از همه مورد اهمیت است، سرعت کارایی دستگاه ورود و خروج است. در زمان خرید دستگاه ساعت زنی خوب است که به سرعت دستگاه توجه کافی شود.

قابلیت‌های دستگاه ساعت زنی

هر دستگاه حضور و غیاب دارای قابلیت‌های مختلفی است که برخی از این قابلیت‌ها می‌تواند کارایی مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد، انتخاب دستگاه حضور و غیاب وابسته به نوع کارایی و نیاز اولین موردی است که نیاز است به آن دقت و توجه کافی داشته باشید.

بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

بسته بندی سیستم حضور وغیاب شاید در نگاه اول مورد ضروری به نظر نرسد اما می‌تواند یکی از راهکارهای مناسب برای انتخاب یک سیستم حضور و غیاب مناسب باشد.

4

 

کدام دستگاه حضور و غیاب را بخرم؟

در این مقاله قصد داشتم راهنمایی کامل خرید دستگاه حضور و غیاب را برایتان شرح دهیم. توجه به 10 نکته بیان شده در این مقاله به شما کمک خواهد کرد که بهترین سیستم کنترل تردد افراد را خریداری کنید.  

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها