کد خبر: 649179
تاریخ انتشار :

تریدر نووا بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال و معرفی برترین صرافی ها

تریدر نووا بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال و معرفی برترین صرافی ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

تا چندی قبل دنیای ارز دیجیتال برای همه دنیای اسرار آمیز به شمار می‌رفت که وارد شدن به آن مساوی با ریسک بزرگی بود. در حال حاضر شرایط تغییر کرده و افراد بسیاری با این فضا آشنا شده‌اند. بنابراین در سال‌های اخیر به یکی از با ارزش‌ترین و پرسود‌ترین فضاهای مالی تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید وارد دنیای ارز دیجیتال شده و در آن معامله کنید نیاز دارید تا با مفاهیم مهم و اساسی آن آشنا شوید.

بهترین آموزش ارز دیجیتال

مفهوم ارز دیجیتال در بازارهای مالی مفهوم نسبتا جدیدی به شمار می‌رود به همین دلیل هنوز معنای آن برای برخی نا آشنا است. ارز دیجیتال یک واحد پولی بوده که برخلاف ارزهای شناخته شده مانند دلار و یورو توسط هیچ کشور و دولتی صادر نمی‌شود. علاوه بر این به صورت کاملا مستقل می‌توان آن‌ها را برای معاملات مختلف مورد استفاده قرار داد. این ارزهای دیجیتال هم واحد‌ها و نام‌های مختلفی دارند که یکی از شناخته شده‌ترین آن‌ها بیت کوین است. بیت کوین اولین ارز دیجیتال بوده که توسط فردی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو به دنیا معرفی شد. ماهیت رمز نگاری شده بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نه تنها جلوی کلاهبرداری‌های مختلف را گرفته بلکه بستری امن برای هرگونه معامله‌ای را فراهم می‌کند.

دنیای کریپتو کارنسی‌ بسیار گسترده‌تر از بیتکوین بوده؛ بنابراین آموزش ارز دیجیتال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل بالا بودن اعداد و ارقام این بازار، تعداد زیادی از افراد برای سرمایه گذاری در‌ آن وسوسه می‌شوند اما موضوع مهمی که نباید فراموش کنیم این است که در صورت عدم شناخت احتمال شکست ما نیز بالا خواهد بود. با گذراندن دوره‌های آموزش ارز دیجیتال Tradernova می‌توانید به بخش‌های مختلف این بازار مسلط شده و تصمیم بگیرید چه نوع سرمایه گذاری برای شما مناسب خواهد بود.

با وجود داغ بودن موضوع ارز دیجیتال بسیاری از افراد هنوز نسبت به آن مقاومت داشته و ترجیح می‌دهند که وارد این بازار نشوند. برای متقاعد کردن این افراد دلایل بسیاری ارائه می‌شود. یکی از این دلایل این بوده که بسیاری از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس و غیره به هیچ عنوان دچار تورم نخواهند شد. دلیل آن هم این بوده که به عنوان مثال تعداد واحد‌های بیت کوین در دنیا ثابت است. بنابراین هیچ سازمان و ارگانی اجازه ندارد مانند پول کاغذی آن را بی‌رویه چاپ کند. بنابراین هیچ تورمی وجود نخواهد داشت. دلیل دیگری که برای اهمیت آموزش ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن ارائه شده این است که این ارزها به صورت کاملا غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. به این معنا که به هیچ کشور و حکومتی متصل نبوده بنابراین به صورت کاملا مستقل می‌توان آن را معامله کرد.

2

بهترین معرفی صرافی بایننس از تریدرنووا

به جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین صرافی دنیا، بایننس است. صرافی بایننس فضایی برای خرید و فروش و همچنین معاملات مختلف ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. در حال حاضر شما می‌توانید بیش از 300 ارز دیجیتال مختلف را در این فضا معامله کرده و برای برخی پرداخت‌ها نیز از دلار و یورو استفاده کنید. ارز دیجیتال اصلی این پلتفرم بایننس کوین بوده که به واسطه آن می‌توان کارمزد‌ها و هزینه‌های مختلف را نیز پرداخت کرد. این صرافی در سال 2017 و در کشور چین تاسیس شده اما در حال حاضر مالکان اصلی آن در کشور ژاپن زندگی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های مهم صرافی بایننس این بوده که از آلت‌ کوین‌های بسیاری از جمله اتریوم، دش، بیت کوین، لایت کوین، کاردانو و غیره پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما با ساخت اکانت در‌ آن می‌توانید در بسیاری از هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این کارمزد تراکنش‌ها در صرافی بایننس بسیار کم بوده و شما در هر معامله‌ای در حدود 0.1 درصد کارمزد پرداخت می‌کنید.

علاوه بر موارد گفته شده عامل مهم دیگری که معامله کنندگان را به استفاده از این صرافی تشویق می‌کند وجود امنیت بالای آن است. همه افرادی که قصد دارند تا در این صرافی عضو باشند، بعد از احراز هویت باید دو مرحله امنیتی قوی را طی کرده و هربار برای انجام معاملات مختلف علاوه بر رمز ثابت، احراز هویت نیز بشوند. همه این موارد در کنار حجم بالای مبادلات ارزی که در این فضا صورت می‌گیرد باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها تبدیل شود.

3

صرافی نوبیتکس Tradernova.com

یکی از مشکلاتی که هنگام انجام معاملات با صرافی‌های خارجی وجود داشته این است که شما باید از یک VPS برای تغییر IP استفاده کنید. این موضوع علاوه بر دردسری که داشته، هزینه زیادی را نیز به شما تحمیل می‌کند. صرافی نوبیتکس این مشکل را برای شما حل کرده است. این صرافی آنلاین ارز دیجیتال یکی از صرافی‌های ایرانی بوده که در سال 96 فعالیت خود را شروع کرد. این صرافی در حال حاضر بیش از 66 هزار کاربر فعال داشته حجم تراکنش‌های آن نیز به بیش از 500 هزار معامله رسیده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی این بوده که می‌توانید با استفاده از ریال به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید زیرا یکی از مشکلات معامله کنندگان ایرانی این بوده که یک بار باید ریال را به ارزی مانند دلار یا یورو تبدیل کرده و سپس آن را دوباره به یک ارز دیجیتال تبدیل کنند. همین موضوع هم عملیات را سخت کرده و هم تغییر واحد‌های مختلف از ارزش پول می‌کاهد.

بالا بودن سرعت انجام معاملات و 24 ساعته بودن آن باعث می‌شود تا شما در هر لحظه‌ای که بخواهید بتوانید خرید یا فروش خود را انجام دهید. رابط کاربری صرافی نوبیتکس راحت بوده و هم از طریق سایت و هم با نرم افزار گوشی موبایل آن می‌توانید معاملات را انجام دهید. برای آموزش ثبت نام در صرافی نوبیتکس به  Tradernova.comمراجعه کنید! بالغ کارمزد نیز در آن پایین بوده، البته اگر حجم معاملات شما بالاتر باشد این هزینه کاهش بیشتری خواهد داشت.

شما برای شروع فعالیت در این صرافی ابتدا احراز هویت می‌شوید بنابراین امکان تخلف و کلاهبرداری در آن وجود نخواهد داشت. در صورتی هم که فعالیت‌های اکانت شما مشکوک باشد، دسترسی به آن متوقف شده و تا احراز هویت رسمی این دسترسی به شما باز نخواهد گشت.

نتیجه گیری

برای وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال نباید زمان را از دست بدهید، اما باید مراقب این باشید که هیجانی نیز عمل نکنید. رفتارهای احساسی می‌تواند منجر به نابودی پول شما و ضررهای بسیاری شود. بنابراین بهتر است اولین قدم را که آموزش ارز دیجیتال بوده هرچه سریع‌تر بردارید. با یادگیری این فضا، متوجه می‌شوید که نوسان‌ها به چه صورت بوده و در چه زمان‌هایی بهتر است معامله انجام ندهید. همچنین با اطلاع از روش‌های نگهداری از ارز‌های دیجیتال مطمئن خواهید بود که سرمایه شما در اثر یک اشتباه از بین نخواهد رفت.

تریدر نووا فعالیت خود را از سال 2012 آغاز کرده و در حال حاضر یکی از منابع آموزشی بسیار خوب به شمار می‌رود. امکاناتی که سایت تریدر نووا به آدرس https://tradernova.com برای شما فراهم می‌کند این است که ابتدا بازارهای مالی به خصوص ارزهای دیجیتال را آموزش داده تا با مفاهیم آشنایی کامل داشته باشید. سپس همراه شما به دنبال یافتن بهترین بروکر فارکس می‌پردازد. بعد از اینکه توانستید حساب کاربری خود را به صورت رسمی افتتاح کنید وقت آن بوده تا مدل‌های مختلف اندیکاتور و اکسپرت را یاد بگیرید و با استفاده از آن‌ها شروع به معاملات با سود بالا کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها