کد خبر: 640270
تاریخ انتشار :

خرید زمین در متاورس+ارزهای متاورس

خرید زمین در متاورس+ارزهای متاورس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از لحاظ تاریخی صحبت های ما در حال حاضر که درباره پروژه متاورس مطرح می‌شود.شاید تا حد زیادی خود ما هم به خوبی ندانیم که با چه چیزی رو به رو هستیم و قرار است در آینده نه چندان دور چه تحولات عظیمی در جهان و زندگی روزمره انسان ها به واسطه پروژه متاورس اتفاق بی‌افتد.می‌خواهیم به طور دقیق از مفهوم و اینکه پروژه متاورس چیست، آموزش خرید زمین در متاورس به وسیله ارزهای دیجیتال و مهم ترین ارزها و زیر مجموعه های پروژه عظیم متاورس آگاه شویم.

آکادمی آینده به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد مفتخر است در این مقاله همراه شما عریران باشد. برای دریافت اطلاعات کامل درباره دوره آموزش فارکس، آموزش ارز دیجیتال و آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد به وبسایت آکادمی آینده مراجعه کنید.

متاورس (Metaverse) چیست؟

کلمه متاورس از دو بخش متا + ورس شده است. متا به معنی فراتر و ورس مخفف کلمه Universe به معنای جهان است. به زبان ساده پروژه متاورس یا فراتر از جهان، قصد دارد یک دنیای دیجیتالی و بی حد و مرز در درون دنیای واقعی ایجاد کند.

در دنیای متاورس دیگر دچار محدودیت های مکانی و زمانی نیستید. در هر لحظه می‌تواند به هر جای جهان پرشور متاورس در کمترین زمان ممکن سفر کنید. به مدد تکنولوژی های شبیه سازی قدرتمند متاورس می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به اقصی نقاط جهان بروید و با افراد مختلفی ملاقات داشته باشید.

برای فعالیت در دنیای متاورس مشابه جهان فیزیکی کنونی به ارزها و پول های  معتبر در آن نیاز دارید؛ اما نه به آن شکلی که امروزه از آن استفاده می‌کنیم. به عبارتی در متاورس دیگر پول های کاغذی و سیستم پرداخت و خرید و فروش سنتی جایگاهی ندارد.

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها حکم پول را در متاورس دارند. یعنی تمام هزینه ها و درآمد های شما در یک جهان متاورسی بر اساس ارزهای دیجیتال تعیین و محاسبه می‌شود.برای شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس آکادمی آینده، به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد کافی است به وبسایت آکادمی آینده مراجعه کنید.در ادامه مطالب آشنایی با جهان متاورس قصد داریم به مبحث مهم آموزش خرید زمین در متاورس بپردازیم.

آموزش خرید زمین در متاورس

1501

رشد های فوق العاده عالی پروژه های دسنترالند (Decentraland) و سندباکس (Sandbox) در حدود یک سال گذشته اهمیت خرید زمین در متاورس را برای تمامی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال چندین برابر کردند. افرادی که در یک الی دو سال اخیر تنها با 100 یا 200 دلار در دسنترالند و زمین خریداری کردند، در حال حاضر ارزش زمین آنها در بدترین حالت حتی تا 20 هزار دلار رشد کرده است.

برای خرید زمین در متاورس باید اپلیکیشن Upland را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. اپلیکیشن Upland در دو نسخه اندروید و iOS در گوگل پلی و پلی استور موجود است.

پس از ورود به بازی Upland باید یه حساب کاربری در آن بسازید. از طریق این لینک (https://play.upland.me/signup?promo=website4k ) می‌توانید وارد صفحه ثبت نام Upland شوید و با وارد کردن نام کاربری، آدرس ایمیل و مشخص کردن یک پسورد حساب کابری خود را ایجاد کنید. پس از این کار یک ایمیل از طرف Upland به ایمیل شما ارسال می‌شود که با تایید آن حساب کاربری شما فعال می‌شود.

با ورود به فضای بازی شما یا نقشه ایالات متحده آمریکا رو به رو می‌شوید و بازی از شما می‌خواهد یکی از ایالات سا فرانسیسکو، منهتن و... را برای قرار گرفتن آواتار خود در آن منطقه انتخاب کنید. با زوم کردن بر روی نقشه با نقاط سبز رنگی مواجه می‌شوید که به معنای نقاطی هستند که امکان خرید زمین در آنجا وجود دارد.

هنگامی که بیشتر روی نقشه زوم می‌کنید با مناطقی رو به رو می‌شوید که با مربع یا مستطیل تقسیم بندی شدند. مربع یا مستطیل های آبی رنگ، زمین هایی هستند که قبلا خریداری شدند. اما آن دسته از مستطیل یا مربع هایی که با رنگ سبز مشخص شدند، زمین هایی هستند که هنوز فروخته نشدند و می‌توانید آن ها را خریداری کنید.

برای خرید زمین در بازی Upland باید امتیازهایی با نام UPX داشته باشید. هنگام ثبت نام در بازی، به صورت رایگان 4500 UPX دریافت می‌کنید.

برای افزایش موجودی UPX های خود می‌توانید GET UPX، UPX خریداری کنید. خوشبختانه برای این کار می‌توانید از سرمایه ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

پس از اینکه متناسب با مقدار UPX های مورد نیاز خود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کردید. در صفحه بعد از بخش پایینی صفحه گزینه Pay with Crypto به معنای پرداخت با کریپتو را لمس کنید. پس از انجام اینکار وارد یک صفحه جدید می‌شوید که موقتا معتبر است.

زمان اعتبار این صفحه در بخش بالایی آن مشخص شد. دقت کنید که حتما باید تا هنگامی که، زمان مقرر شده به پایان نرسیده عملیات پرداخت را تکمیل کنید. در غیر اینصورت با پرداخت هزینه مورد نظر، سرمایه شما از دسترس خارج می‌شود و عملا می‌سوزد.

معمولا می‌توانید هزینه UPX ها را با بیت کوین، اتریوم و تتر بپردازید. دقت داشته باشید که تمامی پرداخت های بازی Upland بر اساس شبکه ERC20 انجام می‌شود. و این رو ناچارا باید کارمزد بیشتری بپردازید.

در مرحله بعد از سربرگ Manual آدرس حساب برنامه را از قسمت Copy Address و مقدار رمز ارزی که باید بپردازید را از بخش Copy Amount کپی کنید. سپس از طریق صرافی‌ای که در آن دارایی خود را نگهداری می‌کنید و از طریق شبکه ERC20 رمز ارز مورد نظر را منتقل کنید.

پس از تایید تراکنش، موجودی UPX های شما در بازی Upland افزایش می‌یابد و می‌توانید زمین مورد نظر خود را خریداری کنید.(دقت داشته باشید که به علت مقیاس پذیری پایین شبکه ERC20 ممکن است تایید تراکنش 30 الی 60 دقیقه به طول بی‌انجامد.)

ارزهای متاورس

1502

  • دسنترالند (Decentraland)

پروژه دسنترالند و رمز ارز مانا (MANA) که توکن بومی این پروژه استکه در سال 2016 راه‌اندازی شد. این پلتفرم بازی جهان باز بر اساس توکن های غیرمثلی یا NFT ها و قرارداد های هوشمند است.

کاربران دسنترالند می‌توانند در زمانی که در این بازی فعالیت می‌کنند، درآمد کسب کنند و به وسیله رمز ارز MANA محصولات دورن بازی را مبادله یا خرید و فروش کنند.

  • اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

رمز ارز اکسی توکن بومی یک بازی NFT بلاکچینی با همین نام است. در بازی اکسی باید کوجوداتی با نام Axie را خریداری کنید و با انجام نبردهای مختلف و قدرتمند کردن اکسی های خود آنها را با قیمت بالاتر بفروشید. هر چند که می‌توانید آن ها را نگهداری کنید و پس از رشد ارزش ارز دیجیتال اکسی و افزایش قیمت اکسی ها، آنها را به فروش برسانید.

  • تتا (Theta)

ارز دیجیتال Theta یک شبکه مبتنی بر بلاکچین است که برای بخش ویدیو  طراحی و توسعه داده شده. کاربران ارز دیجیتال Theta به صورت همتا به همتا منابع محاسباتی و پهنای باند خود را بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

پروژه تتا قصد دارد صنعت بخش ویدیو را متحول کند.

  • سندباکس (Sandbox)

سندباکس یه پلتفرم مجازی مبتنی بر اتریوم است که در سال 2012 ایجاد شد. پروژ] سندباکس به عنوان یک پلتفرم بازی، فرصت درآمدزایی در حین بازی کردن را کاربران و سرمایه‌گذاران خود فراهم کرده است.

برای فعالیت در سندباکس به دو آواتار و یک زمین بازی نیاز دارید.

  • انجین کوین (Enjin)

انجین کوین یک پلتفرم بلاکچینی در بازار ارزهای دیجیتال است که برای صنعت بازی های ارز دیجیتال طراحی شده است. این پلتفرم بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند.

شرکت انجین به بیش از 20 میلیون کاربر پلتفرم خود این امکان را می‌دهد تا انجمن هایی پیرامون بازی های مورد علاقه خود تشکیل دهند.

  • آوه‌گوچی

آوه‌گوچی نیز از پلتفرم های بازی مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. توکن آوه‌گوچی برای سرگرمی و رقابت بین کاربران خود طراحی شده که آنها می‌توانند با انجام این بازی سود کسب کنند.

همچنین پروژه آوه‌گوچی مجهز به سیستم وام دهی است.

اگر با آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال آشنا باشید می‌توانید از نوسانات قیمتی تمامی این رمز ارزها سود کسب کنید.

آکادمی آنیده به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد، با گردآوری بهترین اساتید آموزش ارز دیجیتال در مشهد اقدام به برگزاری دوره های صفر تا صد آموزش فارکس و آموزش ارز دیجیتال کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی و مشاوره رایگان به وبسایت آکادمی آینده با نشانی https://academyayandeh.ir/ مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها