کد خبر: 652518
تاریخ انتشار :

RENAULT ZOE E-TECH ELECTRIC : یک زندگی الکتریکی آسان!

RENAULT ZOE E-TECH ELECTRIC : یک زندگی الکتریکی آسان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 

با استفاده از Zoe E-Tech الکتریکی، با برد حداکثر 238 مایل، 8 سال ضمانت باتری کششی و خدمات متصل به برنامه رنو ، از رانندگی با آلایندگی صفر در اگزوز لذت ببرید.

در این خودرو فوق العاده از لوازم یدکی رنو بسیار با کیفیتی استفاده شده است که موجب افزایش طول عمر خودرو می شود و همچنین میزان آلاینده های ایجاد شده توسط ماشین را کاهش می دهند.

برد رانندگی تا 238 مایل (WLTP^^)

باتری Zoe E-Tech الکتریکی با ظرفیت 52 کیلووات ساعت ، به شما امکان می دهد تا 239 مایل رانندگی کنید.

این خودرو بسیار ایده آل برای رفت و آمد روزانه و سفرهای طولانی می باشد. Zoe E-Tech الکتریکی تمام مزایای یک وسیله نقلیه الکتریکی را به همراه توانایی رانندگی با اطمینان بالا ارائه می دهد.

از حالت رانندگی B-Mode جدید برای به حداکثر رساندن ترمز احیا کننده و تبدیل انرژی توقف خود به انرژی رانندگی استفاده کنید.

گزینه های شارژ: انعطاف پذیر و همه کاره

چه در خانه، چه در شهر، در سوپرمارکت یا در بزرگراه، می‌توانید ZOE خود را در هر کجا و هر زمان شارژ کنید.

انواع شارژ ZOE عبارتند از:

  • Wallbox خانه (7 کیلووات): حدود 30 مایل برد رانندگی در 1 ساعت
  • شارژر عمومی (22 کیلووات): مسافت 75 مایل رانندگی در 1 ساعت
  • شارژر سریع DC (50 کیلو وات): تا 90 مایل برد رانندگی در 30 دقیقه

سفر با خدمات اتصال عالی، آسان تر شده است

از طیف وسیعی از خدمات متصل در Zoe E-Tech electric از طریق سیستم چند رسانه ای آسان لینک خود یا از راه دور با برنامه تلفن همراه MY Renault لذت ببرید.

با استفاده از این خدمات، می ‌توانید قبل از شروع سفر، برق Zoe E-Tech خود را از قبل گرم یا خنک کنید، شارژ خود را از قبل برنامه ‌ریزی کنید یا مسیر خود را طوری برنام ه‌ریزی کنید که وقفه‌ هایی برای شارژ داشته باشد.

با ZOE E-TECH ELECTRIC از یک زندگی الکتریکی لذت ببرید

طراحی مدرن و پویا، انحناهای جسورانه، خطوط براق و محدوده رانندگی چشمگیر... Zoe E-Tech الکتریکی تغییر به برق را انتخابی آسان می کند!

نوآوری الکتریکی

استفاده آسان تر و در لبه برش عملکرد الکتریکی، تمام جزئیات توسط کارشناسان ما طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که Zoe E-Tech الکتریکی شما نوآوری رنو را در بهترین حالت خود مجسم می کند.

همچنین این خودرو قطعات یدکی دیگر برند ها مانند لوازم یدکی هیوندای را ساپورت می کند و در صورت موجود نبودن لوازم یدکی برند خود می توانید از دیگر برند ها استفاده کنید.

B MODE : برای رانندگی آرام

معکوس، رانندگی خنثی؛ درست مانند چیزی که در یک گیر بکس اتوماتیک معمولی پیدا می کنید. با این حال، Zoe E-Tech electric نیز دارای حالت B است. به حالت B بروید تا مقدار انرژی که در هنگام کاهش سرعت به باتری باز می گردد را افزایش دهید.

حالت B امکان تجربه رانندگی با یک پدال را فراهم می کند، یعنی استفاده کمتر از پدال ترمز، رانندگی راحت تر و افزایش برد رانندگی.

کمک رانندگی پیشرفته

Zoe E-Tech electric به شما کمک می کند یک قدم جلوتر بمانید. مجهز به وسایل کمکی رانندگی پیشرفته است تا در طول سفر به شما کمک کند.

مدل‌ های انتخابی به شما هشدار می‌ دهند که وسایل نقلیه وارد نقاط کور آینه شما می ‌شوند. همچنین به لطف سیستم کمکی پارک آسان اختیاری، می توانید هر بار بدون دست زدن به فرمان، انتظار پارک بی نقصی داشته باشید.

تبلت صفحه لمسی 9.3 اینچی easy link

رایانه لوحی متصل واقعی به داخل هواپیما، تبلت 9.3 اینچی ایزی لینک* به شما امکان می دهد به راحتی تمام عملکردهای وسیله نقلیه خود را کنترل کنید.

با سازگاری Android Auto™ و Apple CarPlay™، یک مسیر پیمایش را راه اندازی کنید، با بلوتوث به طور ایمن تماس بگیرید، ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود را تنظیم کنید و از برنامه های تلفن هوشمند خود (Waze، Google Maps یا Spotify...) مستقیماً روی صفحه وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

در نهایت، با کنترل های صوتی چشم خود را به جاده نگاه دارید.

ناوبری بدون دردسر

مستقیماً به سرویس‌ ها متصل می ‌شود، پیمایش درون‌ برد روی صفحه پیوند آسان شما اطلاعات زیادی را در زمان واقعی به شما ارائه می ‌دهد: به‌ روزرسانی ‌های ترافیک، آب ‌و هوا، در دسترس بودن ایستگاه شارژ و مکان...

از آدرس مقصد خود مطمئن نیستید؟ فقط دو یا سه کلمه کلیدی تمام چیزی است که برای پیدا کردن آن با جستجوی آدرس گوگل نیاز دارید. به همان راحتی و موثر در نقشه های گوگل!

با نقشه هایی که همیشه به روز هستند سفر کنید

با خیال راحت وارد جاده شوید: به ‌روزرسانی نقشه به مدت 3 سال پس از خرید وسیله نقلیه شما رایگان است.

علاوه بر این، به روز رسانی نقشه برای کشور مورد علاقه شما به طور خودکار در وسیله نقلیه شما نصب می شود. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید!

شما می توانید به راحتی نقشه های سایر کشورهای اروپایی را به روز کنید یا کشور مورد علاقه خود را از فروشگاه رنو CONNECT تغییر دهید.

Zoe E-Tech الکتریکی خود را از راه دور با MY Renault کنترل کنید!

برنامه MY Renault را به صورت رایگان دانلود کنید و به مدت 3 سال از طیف گسترده ای از خدمات متصل به صورت رایگان لذت ببرید:

  • بومی سازی خودرو از برنامه رنو MY شما؛
  • نمایش محدوده رانندگی و ایستگاه های شارژ موجود در نزدیکی یا مقصد شما؛
  • برنامه ریز سفر هوشمند که مناسب ترین نقاط شارژ و زمان کلی سفر از جمله زمان شارژ را نشان می دهد. فقط یک کلیک و مسیر به ماشین شما ارسال می شود.
  • مسیر پایانی : هنگامی که پارک کردید، مسیر را از Zoe E-Tech الکتریکی خود به تلفن هوشمند خود منتقل کنید و به راحتی پیاده تا مقصد نهایی خود ادامه دهید.
  • وضعیت شارژ باتری و محدوده رانندگی باقی مانده را در زمان واقعی مشاهده کنید.
  • برای صرفه جویی در هزینه ها، شارژ را برای زمان های خارج از پیک برنامه ریزی کنید.
  • تهویه مطبوع یا گرمایش را فعال یا برنامه ریزی کنید تا هنگام حرکت از یک کابین در دمای ایده آل لذت ببرید.

شما برای خرید قطعات یدکی می توانید به خیابان ملت تهران و یا فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه راغبی که در زمینه فروش قطعات یدکی رنو ،لوازم یدکی کولیوس و ... تخصص دارد سر بزنید و از خرید قطعات عالی و ارزان قیمت لذت ببرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها