کد خبر: 659465
تاریخ انتشار :

شیائومی ۱۲ اولترا اولین گوشی مجهز به دوربین Leica خواهد بود

شیائومی ۱۲ اولترا اولین گوشی مجهز به دوربین Leica خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سازندگان گوشی‌های هوشمند همواره با برندهای محبوب دوربین همکاری می‌کنند. به‌طور مثال، وان پلاس مدتی است که با Hasselblad کار می‌کند و قبل از اینکه همه چیز برای آن‌ها از بین برود، حداقل در بازارهای غربی، هواوی هم به همکاری با لایکا برای سری گوشی‌های P خود معروف بوده است. لایکا این بار همین کار را انجام می‌دهد، اما با شیائومی. لازم به دکر است که شیائومی واقعا از غیبت هواوی در بازارهای سراسر جهان برای رشد تجارت خود استفاده کرده است. به‌عنوان مثال، تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، ۶ درصد از سهم بازار در فضای گوشی‌های هوشمند در آفریقا مربوط به این شرکت بوده است و درست پس از سامسونگ با ۳۴ درصد و Transion با ۴۵ درصد قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمندی که به‌طور مشترک توسط شیائومی و لایکا ساخته شده، قرار است که در جولای ۲۰۲۲ معرفی شود. همچنین، می‌توان پیش بینی کرد که این دستگاه شیائومی ۱۲ اولترا خواهد بود که باید مکملی برای گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو باشد که در گذشته عرضه شده بود. ما هنوز نمی‌دانیم که این مشارکت تا چه حدی بین دو شرکت کار خواهد کرد. هنگام همکاری با هواوی، لایکا اساسا از برخی از فیلترهای خود برای برنامه دوربین استفاده می‌کرد. همچنین، برند این شرکت هم روی گوشی‌های هواوی که با فیلترها عرضه می‌شدند، مورد استفاده قرار داد.

اگر این همکاری عمیق‌تر جلو رود، منطقی‌تر خواهد بود. این بدان معنی است که شرکت دوربین این فرصت را خواهد داشت که در توسعه سخت افزار دوربین گوشی شیائومی مشارکت کند. با این حال، این تنها زمانی مشخص خواهد شد که انتشار ماه جولای همچنان به قدرت خود باقی بماند. همکاری‌های دیگری هم بین برندها شکل گرفته بود و شرکت‌ها برای اینکه بتوانند از دوربین حرفه ای در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند، این قرادادها را منعقد می‌کنند. سونی هم با چند شرکت معتبر مانند اپل برای تولید دوربین گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کند و می‌توانیم به آیفون ۱۳ پرو مکس اشاره کنیم.

نقل قول‌های مهم

شیائومی همواره روی ایجاد تجربه کاربری بهتر تمرکز داشته و همیشه امیدوار بوده است که توانایی‌های عکاسی با گوشی هوشمند را تا حد زیادی کشف کند. شیائومی و لایکا با اهداف و ایده‌های یکدیگر موافق هستند و از مزیت‌ها و صنعت همدیگر هم قدردانی می‌کنند. این همکاری سبب می‌شود که استراتژی تصویر برداری گوشی شیائومی تقویت شده و در شرایط بهتری قرار گیرد. لی جون، بنیان‌گذار، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه شیائومی می‌گوید: « در طول این همکاری، از طراحی نوری تا تنظیم جهت گیری های زیبایی شناختی، فناوری‌های نوآورانه، فلسفه‌های محصول و ترجیات تصویربرداری، هر دو طرف برخورد و همجوشی عمیق و بی سابقه‌ای را تجربه می‌کنند.»

ماتیاس هارش مدیرعامل گروه لایکا هم می‌گوید: «امروز باعث افتخار ما است که همکاری استراتژی بلند مدتی را با شیائومی آغاز می‌کنیم. لایکا و شیائومی هر دو برندهای برتر جهانی هستند و در طول این روند همکاری عمیق و بی سابقه، هر دو طرف به‌طور متوالی روی اهداف ارائه عصر جدیدی از عکاسی موبایل به مشتریان کار خواهند کرد. ما متقاعد شده‌ایم که اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار، تصویربرداری مشترک توسعه یافته خواهد داشت و پیشرفتی پیشگامانه برای هر دو شرکت ایجاد می‌کند. ما به مصرف کنندگان در زمینه عکاسی موبایلی، کیفیت تصویر استثنایی، زیبایی شناسی کلاسیک لایکا و خلاقیت نامحدود خواهیم داد و عصر جدیدی از تصویر برداری موبایل را شروع می‌کنیم».

7

اطلاعات مهم پیرامون شیائومی ۱۲ اولترا

می‌دانیم که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا برای رقابت با آیفون ۱۳ پرو مکس و گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا روانه بازار خواهد شد و این شرکت چینی قصد دارد که مکملی را برای شیائومی ۱۲ و گوشی شیائومی ۱۲ پرو فراهم کند. هر دوی این گوشی‌ها از بزرگ‌ترین گوشی‌های اوایل سال ۲۰۲۲ بوده‌اند. این همان چیزی است که این شرکت خودش آن را تائید کرده است که می‌تواند برای طرفداران گوشی‌های شیائومی کمی ناامید کننده باشد. گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، از صفحه نمایش بزرگ، سه دوربین قدرتمند، نمایشگر دوم در پشت، پردازنده سریع و شارژ سریع برخوردار بود.

با این خال، قیمت بالای آن سبب شده ود که فروش پایینی داشته باشد. بنابراین، علیرغم اینکه گوشی اولترا سال گذشته بسیار چشم‌گیر بود، اما در نهایت نتوانست به هدف خود برسد و تغییراتی ممکن است که در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به وجود آید تا این برند، اشتباه سال گذشته را تکرار نکند. شیائومی قصد دارد که امتیاز بهتری از کاربران و منتقدین گوشی‌های هوشمند دریافت کند.

اخبار و شایعات مهم

مهم‌ترین خبری که در مورد گوشی شیائومی ۱۲ اولترا وجود دارد، لو رفتن اطلاعات منتشر نشده هستند. هر دو گوشی استاندارد و پرو از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱، صفحه نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، شارژر بی‌سیم ۵۰ وات و حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کردند و می‌توانند به ترتیب تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم افزایش پیدا کنند. همین مشخصات احتمالا در نسخه اولترا هم تکرار خواهند شد. علاوه بر این، نسخه پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی 2K، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و شارژ سیمی ۱۲۰ وات بود و اگر نسخه اولترا هر کدام از این امکانات را کاهش دهد، عجیب خواهد بود.

8

خرید گوشی از مقداد آی تی

وب سایت مقداد آی تی به‌عنوان پیشرو در زمینه ارائه تنوع عالی از گوشی‌های هوشمند، به شما کمک می‌کند که قیمت هر کدام از محصولات را مقایسه کرده و بسته به نیاز و سطح بودجه خود، یک گزینه عالی برای خرید انتخاب کنید. آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی اپل در کنار سری گلکسی اس ۲۲ هم در تمام پیکربندی‌ها ارائه می‌شوند و می‌توانید بهترین گوشی‌های سال را دریافت کنید. می‌دانیم که جمعی از گوشی شیائومی هم با قیمت پایین‌تر و همان مشخصات فنی عالی در بازار حضور داشته و می‌توانید خریدی مقرون به صرفه‌تر نسبت به برندهای دیگر را تجربه کنید.

محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند و لپ تاپ در مدل‌ها و پیکربندی‌های مختلف هم ارائه می‌شود که می‌توانید به سراغشان بروید. پس حتما از سایت دیدن فرمایید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها