کد خبر: 670932
تاریخ انتشار :

5 مدل از بهترین تابلوهای سه بعدی

5 مدل از بهترین تابلوهای سه بعدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مطمئنم حداقل یکبار برای همه شما پیش آمده که هنگام عبور از خیابان چشمتان به تابلو یک فروشگاه خورده و زیبایی آن شما را مجذوب خود کرده! اگر بازاری باشید بدون شک پس از دیدن این تابلو پیش خودتان گفته اید چرا من برای سردر مغازه و فروشگاه یا دفتر خودم سفارش ساخت چنین تابلویی ندهم؟! چون همانطور که می‌دانید نصب تابلو زیبا و جذاب در سردر فروشگاه یکی از اصلی‌ترین راه ها و استراتژی های جذب مشتری است.

این تابلوهای جذاب با نام تابلو سه بعدی شناخته می‌شوند و تقریبا بهترین تابلو تبلیغاتی هستند که شما می‌توانید علاوه بر سر در مغازه، از مدل های مختلف آن ها برای زیباسازی دکوراسیون داخل فروشگاه، باشگاه، سالن زیبایی یا دفتر خود نیز استفاده کنید. منتهی چون تابلوهای سه بعدی تنوع زیادی دارند، باید ابتدا بهترین مدل های آن ها را بشناسید و بدانید هر یک از آن ها برای نصب در چه اماکنی مناسب‌ترند تا به این ترتیب بتوانید سفارش ساخت یکی از جذاب‌ترین و در عین حال مناسب‌ترین آن ها را ثبت کنید.

ما در ادامه به معرفی بهترین تابلوهای سه بعدی پرداخته ایم و یکی از باسابقه ترین سازندگان این تابلوها را هم به شما معرفی کرده ایم، پس برای یک تغییر اساسی و زیبا آماده شوید و سپس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

تابلو سه بعدی تبلیغاتی چیست؟

تابحال در تابلوی نصب شده در سردر نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا دقت کرده اید؟! تابلوهای نصب شده در سردر و گاها داخل دفتر نمایندگی های فروش ایران خودرو و سایپا نمونه بارزی از یک تابلو سه بعدی هستند.

تابلوهای سه بعدی همانطور که از نامشان مشخص است حالت برجسته دارند و همین موضوع هم است که جذابیت و زیبایی آن ها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا بیننده بتواند از هر زاویه‌ای، برند و لوگوی حک شده روی آن ها را تشخیص دهد.

کدام تابلوهای سه بعدی انتخاب بهتری هستند؟

نمی‌دانم قبلا درباره انواع تابلو سه بعدی مطلب خوانده اید یا نه و چقدر با مدل های مختلف این سبک تابلو تبلیغاتی آشنایی دارید، اما من با بررسی آمار و ارقام و با پرسوجو از تولیدکنندگان این تابلوها متوجه شدم 5 مدلی که در ادامه معرفی خواهم کرد، هم از نظر صاحبین کسب و کارها و همکاران شما محبوبیت بالایی دارند و هم این که از دید تولیدکنندگان، بهترین هستند.

تابلو چلنیوم

چلنیوم نوار ساخته شده از آلومینیوم است که خواص و ویژگی های فلز آلومینیوم را دارد اما در ظاهر شبیه به استیل است چون طی فرآیندی براقیت و انعطاف پذیری آن افزایش یافته و همین موضوع هم سبب شده تا شبیه به استیل باشد.

هنرمندان صنعت ساخت تابلو تبلیغاتی از این نوارها حروف سه بعدی با لبه های طلایی یا نقره‌ای می‌سازند و آن ها را روی ورق پلکسی نصب می‌کنند و تابلوی بدست آمده می‌شود تابلو سه بعدی چلنیوم. سپس بسته به سلیقه مشتری لبه های حروف سه بعدی را با نور ال ای دی یا روش های دیگر تزئین می‌کنند تا به این ترتیب جذابیت تابلو را افزایش دهند.

این تابلو که به انواع مختلف تابلو چلنیوم ساده، دوبل، لترمکس، طلایی و کریستالی تقسیم می‌شود بهترین گزینه برای سردر فروشگاه ها و مغازه ها، مزون ها، گالری ها و مکان های مشابه دیگر است.

11

تابلو فلزی

تابلو فلزی یکی دیگر از برترین مدل های تابلو سه بعدی تبلیغاتی است که شاید در ظاهر تفاوت خاصی با تابلو چلنیوم نداشته باشد اما در ساخت آن بجای ورق های چلنیوم از فلز استفاده می‌شود و در نتیجه از نظر خواص و ویژگی ها قطعا متفاوت از تابلوهای چلنیوم است.

تابلوهای سه بعدی فلزی که حروف سه بعدی آن ها سایز کوچک‌تر دارند و به اصطلاح باریک‌تر هستند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند پس پیشنهاد من به شمایی که سالن زیبایی، باشگاه ورزشی یا یک فروشگاه با دکوراسیون مدرن دارید این است که از تابلو فلزی با حروف سایز کوچک استفاده کنید.

البته این مدل تابلوها نیز مثل تمام تابلوهای تبلیغاتی مطابق نظر و سلیقه شما طراحی خواهند شد تا در نهایت همان چیزی که مدنظر شماست ساخته شود. مثلا اگر شما خواهان انعکاس نور از تابلو نباشید، مطمئنا تیم طراحی برای آن بک گراند مات مثل چوب در نظر خواهند گرفت و از نورهای رنگی ال ای دی هم برای دیزاین حروف آن استفاده نخواهند کرد.

تابلو پلاستیک

تابلو پلاستیک سه بعدی که نام صحیح‌تر آن تابلو نئون پلاستیک است، یکی از قدیمی‌ترین تابلوهای سه بعدی تبلیغاتی به حساب می‌آید که تقریبا تمام قسمت های آن از صفحه بک گراند گرفته تا حروف سه بعدی و لوگوی آن همگی از پلاستیک ساخته می‌شوند. البته نه هر پلاستیکی بلکه پلاستیک های مخصوص که در برابر باد و باران و آفتاب و ... مقاوم اند!

تابلو های سه بعدی پلاستیک بیشتر برای فست فودها، کافه هایی که دیزاین شاد و رنگی دارند، مهدها و خانه های بازی و محیط های کودکانه مناسب‌تر هستند چون اولا تنوع رنگ در آن ها بسیار بالاست و ثانیا خیلی آسان می‌توان با در نظر گرفتن نورهای مخفی اس ام دی و ال ای دی برای قسمت های مختلف آن ها، بر زیبایی و جذابیتشان افزود.

تابلو استیل

تابلو استیل در اصل در زیرمجموعه تابلوهای تبلیغاتی فلزی قرار می‌گیرد چرا که متریالی که در ساخت آن استفاده می‌شود استیل است و استیل هم که نوعی فلز محسوب می‌شود. اما خب چون این تابلو در میان تابلوهای سه بعدی دیگر پرطرفدار بوده، آن را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اگر دوست دارید یک تابلو تبلیغاتی براق، درخشان، خیره کننده و در عین حال مقاوم و با طول عمر بالا در سردر فروشگاه‌تان نصب کنید، حتی ذره‌ای در انتخاب تابلو استیل تردید نداشته باشید. زیرا همانطور که می‌دانید درخشان بودن و براقیت یکی از خواص ذاتی استیل است و در نتیجه تابلو ساخته شده از استیل نیز بالطبع همینقدر درخشان و براق خواهد بود.

12

تابلو سوئدی

پنجمین مدل از بهترین تابلوهای سه بعدی تبلیغاتی، تابلو سوئدی یا لبه سوئدی است که در نگاه اول و از نظر خیلی از افرادی که اطلاعات چندانی در این حوزه ندارند، شبیه به تابلو چلنیوم به نظر می‌رسد اما تفاوت های جزئی با آن دارد.

متریال هایی که در ساخت تابلو لبه سوئدی بکار می‌روند متفاوت از متریال های تابلو چلنیوم هستند. تفاوت در متریال ها نیز باعث می‌شود تا نحوه نصب حروف روی صفحه پلکسی گلاس و به طور کلی چینش و شکل ظاهری حروف در آن ها متفاوت باشند.

ساخت تابلو سه بعدی تبلیغاتی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

حالا که با بهترین تابلوهای سه بعدی تبلیغاتی آشنا شدید و به این نتیجه رسیدید که کدام تابلو برای شما بهتر است، باید جستجو را شروع کنید تا بتوانید یک تیم تابلوسازی حرفه‌ای و مورد اعتماد برای ساخت تابلو تبلیغاتی مورد نظر بیابید.

نماشهر یکی از گروه های مجرب و متخصص در زمینه ساخت انواع تابلو تبلیغاتی سه بعدی چلنیوم، لبه سوئدی، فلزی، استیل، پلاستیک و ... است که مطابق با سلیقه و علایق شما و همچنین با در نظر گرفتن محل کار شما و سبک دکوراسیون آن بهترین و خاص‌ترین تابلو سه بعدی را برایتان طراحی کرده و می‌سازد.

شما اگر نام 10 تا از بهترین تابلوسازی های تهران را بیابید بدون شک نام تابلوسازی نماشهر را در میان آن ها مشاهده خواهید کرد! پس بهتر است به من اعتماد کنید و بدون اتلاف وقت همین حالا جهت اطلاع از قیمت تابلو سه بعدی، آشنایی بیشتر با انواع تابلو تبلیغاتی و در نهایت برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان به سایت تابلوسازی نماشهر مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها