کد خبر: 617934
تاریخ انتشار :

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران13 خرداد 1400 + جدول

خرید آپارتمان‌های ۴۰ تا ۶۰ متر در محله‌های مختلف پایتخت با بودجه ای بیش از ۶۸۰ میلیون تا ۲.۲ میلیارد تومان امکان‌پذیر است.

 قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران13 خرداد 1400 + جدول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت آپارتمان را در منطقه ۲۲ گانه تهران را مشاهده می کنید.قیمت آپارتمان با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.قیمت آپارتمان می‌تواند دوباره، به دوران جهش قیمتی که در نیمه اول سال ۹۹ به اوج خود رسیده بود، بازگردد.  قیمت آپارتمان در برخی از محله‌های شمالی به بیش از ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد.آخرین قیمت آپارتمان را با ما دنبال کنید.

بررسی وضعیت بازار خرید و فروش مسکن نشان می دهد خرید آپارتمان‌های ارزان و زیر یک میلیارد تومان در محله‌هایی مانند هاشمی، بریانک، پاسدار گمنام امکان‌پذیر است به طوری که در خیابان هاشمی یک واحد ۴۶ متری با عمر ۱۵ سال به قیمت متری ۱۴.۹ میلیون تومان و قیمت کل ۶۸۵ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

 

رتبه دوم ارزان‌ترین املاک این لیست نیز در اختیار یک آپارتمان ۵۳متری و ۲۰ ساله در بریانک است که مالک برای هر متر آن نرخ ۱۶.۱ میلیون و قیمت کل ۵۸۰ میلیون تومان را تعیین کرده است.

همچنین در پیروزی، پاسدار گمنام می توان یک واحد ۴۱ متری را قیمت متری ۲۴.۴ میلیون و قیمت کل یک میلیارد تومان خریداری کرد.

۴۵متری در فردوس غرب است که هر متر آن به قیمت ۳۹.۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

پس از آن یک آپارتمان ۵۷متری در شمس آباد قرار دارد که هر متر آن ۳۸.۶ میلیون تومان و با قیمت کل ۲.۲۰۰ میلیارد تومان برای فروش آگهی شده است.

 

 قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

محدوده

متراژ

سن بنا

قیمت هر ممتر مربع

قیمت کل

تولید دارو

53متر

نوساز

21.7 میلیون

1.150 میلیارد

سردار جنگل

60متر

16 سال

35.8 میلیون

2.150 میلیارد

شهرزیبا

50متر

16 سال

33.4 میلیون

1.670 میلیارد

فردوس غرب

45متر

3 سال

39.7 میلیون

1.790 میلیارد

جنت آباد مرکزی

50متر

19 سال

32 میلیون

1.600 میلیارد

بریانک

53متر

20 سال

16.1 میلیون

850 میلیون

باغ فیض

53متر

18 سال

30.1 میلیون

1.600 میلیارد

اجاره‌دار

58متر

20 سال

20 میلیون

1.160 میلیارد

هاشمی

46متر

15 سال

14.9 میلیون

685 میلیون

پیروزی، پاسدار گمنام

41متر

13 سال

24.4 میلیون

1 میلیارد

شهران

52متر

15 سال

34.6 میلیون

1.800 میلیارد

شمس آباد

57متر

11 سال

38.6 میلیون

2.200 میلیارد

چیتگر شمالی

54متر

5 سال

21.3 میلیون

1.150 میلیارد

بوستان سعدی

55متر

10 سال

27.8 میلیون

1.530 میلیارد

فلکه اول تهرانپارس

55متر

15 سال

30 میلیون

1.650 میلیارد

 

قیمت آپارتمان در نیاوران متری چند؟

به گفته یک مشاور املاک، آپارتمان‌های نیاوران این روزها از متری حدود ۴۵میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

 نیاوران یکی از محله‌های تهران است که در منطقه یک شهرداری این شهر قرار دارد؛ این محله از محله‌های مرفه‌نشین در شمال تهران بوده و قیمت مسکن در آن بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران (حدودا ۳۰میلیون تومان) است.

یکی از کارشناسان مشاور املاکی که در محله نیاوران فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی گفت: قیمت مسکن در این محله از متری حدود ۴۵میلیون تومان شروع شده و قیمت‌های بالای ۱۰۰میلیون تومان برای هر متر مربع نیز در بین فایل‌ها دیده می‌شود.

وی با تاکید براینکه آپارتمان‌های لوکس زیادی در این محله وجود دارد و این مساله در قیمت واحدها موثر است گفت: یکی از عوامل مهم که در تعیین قیمت مسکن نقش دارد، امکانات موجود در ساختمان است و این امکانات می‌تواند تا حد زیادی بر قیمت بیافزاید؛ همچنین در بسیاری از برج‌ها، پنت‌هاوس‌ها و... هرچه به طبقات بالاتر برویم، قیمت مسکن نیز افزایش دارد و عموما واحدهای طبقات پایینی، اختلاف قیمت زیادی با واحدهای طبقات بالا دارد.

این کارشناس مشاور املاک همچنین اظهار داشت: گل سنگ یکی از مناطق گران قیمت در نیاوران است؛ واحدی ۲۷۰متری و ۳ساله در این منطقه متری ۱۰۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۱۸۰متری و نوساز در خیابان همایون متری ۸۵میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

وی ادامه داد: از دیگر فایل‌های موجود، یک دستگاه آپارتمان ۱۲۰متری و نوساز در مرجان است که متری ۷۰میلیون تومان قیمت خورد. قیمت واحدی ۱۱۰متری و ۱۰ساله در خیابان امیر نیز متری ۶۰میلیون تومان بوده است.

این کارشناس مشاور املاک در پایان با تاکید بر رکودی که مدت زیادی بر بازار مسکن حاکم است، گفت: تعداد معاملات مدت زیادی است که روندی کاهشی دارد و مانند قبل نیست؛ اما قیمت مسکن تغییر زیادی نداشته و اگر کاهشی صورت گرفته، بسیار جزیی بوده است.

امانیه محله‌ای در شمال شهر و واقع در منطقه۳ شهرداری تهران است؛ جردن نیز یکی از خیابان‌‌های اصلی این محله محسوب می‌شود؛ نرخ مسکن در محله امانیه بسیار بالا بوده و از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است.

قیمت آپارتمان در بالای شهر تهران

بافت امانیه ترکیبی از بافت اداری و مسکونی بوده و در کنار واحدهای لوکس مسکونی، واحدهای اداری و تجاری بسیاری نیز در آن دیده می‌شود.

همچنین امانیه از نظر دسترسی هم وضعیت مناسبی را داراست. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ واحدهایی که طی بهمن ماه امسال در این محله انجام شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک دستگاه آپارتمان ۹۶متری و ۲۱سال ساخت در گلفام متری ۵۳میلیون و ۷۵۷هزار تومان معامله شد؛ نرخ مسکن جهت معامله یک خانه ۸۶متری و ۱۹ساله در بلوار افریقا نیز ۴۶میلیون و ۴۲۸هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

گفتنی است؛ متراژ واحدها در این محله نیز مانند سایر محله‌های شمال تهران بالاست و واحدهای نقلی و متراژ پایین به ندرت در بین معاملات این محله مشاهده می‌شود؛ یک خانه ۱۶۹متری و ۴۵ساله در کوچه مروارید جردن متری ۱۰۶میلیون و ۷۰۹هزار تومان و واحدی ۷۱متری در همین منطقه متری ۹۸میلیون و ۵۶۳هزار تومان معامله شد.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها