کد خبر: 625894
تاریخ انتشار :

اخبار استقلال : فرهاد مجیدی از توطئه های اسپانسر تیم پرده برداشت!

مجیدی از کمک هشت میلیارد تومانی های وب به باشگاه پرسپولیس خبر داد

اخبار استقلال : فرهاد مجیدی از توطئه های اسپانسر تیم پرده برداشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 گلایه‌های سرمربی استقلال از اسپانسر این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.

ادعای جنجالی فرهاد مجیدی: اسپانسر استقلال به پرسپولیس 8 میلیارد تومان کمک کرد!

به دنبال مشکلات فراوان مالی در باشگاه استقلال، از مدتی پیش مباحثی درباره عدم کمک مالی اسپانسر آبی‌ها در رسانه‌ها مطرح شد که این موضوع با صحبت ها و گلایه های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در مصاحبه دیروزش در حاشیه تمرین این تیم وارد فاز جدیدی شد.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در مصاحبه دیروزش با رسانه ها، گلایه های تند و ادعاهای جنجالی را درباره شرکت های وب که اسپانسر استقلال است مطرح کرد. مجیدی از کمک هشت میلیارد تومانی های وب به باشگاه پرسپولیس خبر داد و مدعی شد که این اسپانسر به باشگاه پرسپولیس 8 میلیارد تومان پول پرداخت کرده اما به استقلال چیزی نداده است و همین مورد عامل نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی و پرداخت ها را فراهم کرده است.

مجیدی در بخشی دیگر از صحبت هایش عنوان کرد که مدیریت های وب، پیش از انتخاب مجیدی به دنبال انتخاب سرمربی دیگری برای استقلال بوده و در جایی عنوان کرده که تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است پولی به باشگاه استقلال پرداخت نخواهد کرد. این مورد عجیب در حالی توسط فرهاد مجیدی در گفت‌و‌گوی دیروزش مطرح شد که وی در ادامه اضافه کرد شخص مدیرعامل این شرکت چند بار به تماس مجیدی جواب نداده و بعدا با ارسال پیامی برای فرهاد مجیدی بر این موضوع تاکید کرده که ریالی به باشگاه نمی پردازد.

البته های وبی ها می گویند به باشگاه پرسپولیس هیچ کمکی نکرده اند اما در هر حال به نظر می رسد اختلاف بین فرهاد مجیدی و اسپانسر و مدیریت باشگاه استقلال به جاهای باریکی کشیده شده که باید دید صحبت های تند فرهاد مجیدی درباره این اتفاقات در ادامه به کجا می رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها