کد خبر: 619160
تاریخ انتشار :

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال را بیشتر بشناسید

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران است بازی استقلال و پرسپولیس که به تازگی انجام شد حاشیه های زیادی برای فرهاد مجیدی ایجاد کرد .

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال را بیشتر بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبر روز فرهاد مجیدی قادیکلایی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۵۵) فوتبالیست سابق و مربی کنونی ایرانی است. وی اکنون سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است. او همچنین سابقه بازی در باشگاه‌های صنایع پارچین، کشاورز، بهمن کرج، استقلال و راپید وین اتریش (نیم فصل) را در کارنامه دارد. مجیدی ۷ سال سابقه حضور در لیگ امارات با تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر را دارد و یک سال نیز در تیم الغرافه قطر بازی کرده‌است.

فرهاد مجیدی با تیم العین امارات به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ دست یافت و زننده یکی از گل‌های حساس مرحله نیمه‌پایانی برای این تیم بود.

مجیدی در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

وی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است ولی متولد و ساکن تهران است. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر سابق وی، فرناز مؤمنی نام دارد و دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد.

دوران بازیگری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

سال‌های نخستین

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به‌طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از ۸ ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شد و دوباره به این تیم بازگشت.

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۱۳۷۶ مجیدی که ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و به این تیم پیوست.

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل ۷۷–۱۳۷۶ شد. او در فصل ۷۸–۱۳۷۷ به همراه استقلال به نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه‌ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

راپید وین

فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ اتریش در ۱۲ مسابقه برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند. این در حالی بود که او در ۳ مسابقه حضور ۹۰ دقیقه ای داشت. مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰–۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

استقلال تهران

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد الوصل راهی کشور امارات شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها