کد خبر: 678824
تاریخ انتشار :

یک پرسپولیسی، نقش اول جنجال بزرگ لیگ یک(عکس)

محسن بنگر در شرایطی تیمش را در مصاف با پارس جنوبی از زمین بیرون کشید که این بازی چندان برایش اهمیتی در جدول نداشت.

یک پرسپولیسی، نقش اول جنجال بزرگ لیگ یک(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بزرگ‌ترین جنجال هفته پایانی لیگ دسته اول در شهرستان جم رخ داد؛ جایی که دو تیم پارس جنوبی و شهرداری آستارا به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که بازی تا دقیقه 70 دو بر یک به سود شهرداری دنبال می‌شد، یک اتفاق باعث شد تا محسن بنگر تیمش را از زمین بیرون بکشد و بازی نیمه کاره تمام شود!

مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان که مدت زیادی از سرمربیگری اش نمی‌گذرد، از نیمه راه هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت و دیروز هم تیمش با شرایط عجیبی به جم سفر کرد. برخلاف عرف که تیم‌ها یکروز قبل از بازی به شهر میزبان می‌روند اما شهرداری آستارا به خاطر مشکلات مالی روز بازی از تهران به عسلویه رفت و از آنجا با تاکسی راهی جم شد.

بدون شک این مساله اعضای تیم شهرداری آستارا را خسته کرده بود اما آنها در همین شرایط وارد زمین شدند و خوب هم شروع کردند. در دقیقه 70 بازی داور وسط یک پنالتی به سود پارس جنوبی گرفت و بازیکن شهرداری را هم از زمین اخراج کرد. همین مساله اعتراض شدید اعضای تیم شمالی را در پی داشت و در نهایت داور وسط وقتی اصرار محسن بنگر درباره خروج بازیکنانش از زمین را دید، توپ را برداشت و با رفتن به سمت رختکن بازی را تمام کرد تا کمیته انضباطی رای به 3 بر صفر شدن مسابقه به سود پارس جنوبی بدهد.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داد شهرداری آستارا بقایش در لیگ یک قطعی شده بود و شاید دلیلی وجود نداشت که محسن بنگر بخواهد تیمش را از زمین بیرون بکشد. از سوی دیگر در هیچ جای دیگری چنین اتفاقی را شاهد نیستیم که در اعتراض به داور یک تیم از زمین بیرون برود!

حال باید منتظر حکم کمیته انضباطی در این خصوص باشیم. ناظر بازی قطعا اتفاقات را کامل به کمیته انضباطی گزارش کرده و باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها