کد خبر: 680846
تاریخ انتشار :

شایعات یکشنبه: بیا این و ر بازار!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات یکشنبه: بیا این و ر بازار!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذابترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین و شایعات بازار پرتب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

28 خرداد 1402 ساعت 10:32

دنزل دامفرایس مصاحبه کرده و گفته من دو سال عالی تو اینتر داشتم و عاشق اینجام و اینا اما تو فوتبال می‌تونه هر اتفاقی بیفته. و از اونجایی که همیشه بعد از اما مهمترن از قبلشه، این یعنی اینکه اگه یه پیشنهاد چرب و چیل برسه، می‌رم پیش اینزاگی و میگم "مرا ببوس، برای آخرین بار، تو را خدانگهدار، که می روم بسوی سرنوشت"

28 خرداد 1402 ساعت 10:30

بعد از اینکه بایرن مونیخ بی‌خیال خرید دکلان رایس شد، آرسنالی‌ها شدید افتادن دنبال خریدش و دوست دارن تا دست زیاد نشده، کار رو تموم کنن، خود بازیکن هم راضیه اما این وسط وستهم داره دندون‌گردی می‌کنه. آرسنالی‌ها می‌گن 90 میلیون یورو خیرشو ببینی اما مدیرای وستهم 100 تا کمتر نمی‌دن.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها