کد خبر: 681229
تاریخ انتشار :

بارسلونا از اتلتیکو مادرید انتقام گرفت

بارسلونا قصد ندارد بند خرید 16 میلیون یورویی یا نیک کار اسکو را فعال کند و می‌خواهد این رقم را نصف کند. مشابه اتفاقی که در راه دایمی شدن قرارداد گریزمان با اتلتیکو رخ داده بود.

بارسلونا از اتلتیکو مادرید انتقام گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنج ماه پیش نشریه مارکا مدعی شد بر اساس بندی که در قرارداد انتقال ممفیس دیپای از بارسا به اتلتیکو گنجانده شده، یانیک کاراسکو می‌تواند در تابستان با 16 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا برود. هرچند بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را زمستان با ممفیس دیپای معاوضه کند، اما موفق به انجام این کار نشد.

چند روز پیش موندو دپورتیوو نوشت که ژاوی برای فعال کردن بند خرید کاراسکو تردید دارد و تنها در شرایطی راضی خواهد شد که برای فران تورس پیشنهادی 40 میلیون یورویی برسد و او از بارسا برود. اتفاقی که به نظر نمی‌رسد رخ بدهد.

در همین رابطه امروز مارکا نوشت که بارسلونا برای فعال کردن این بند تا 9 روز دیگر زمان دارد ولی هیچ تحرکی از خود نشان نداده و مدیران اتلتیکو به این یقین رسیده‌اند که بارسا این بند را فعال نخواهد کرد. پیام‌هایی از سوی یک واسطه برای مدیران اتلتیکو فرستاده شده که اگر رقم انتقال به هشت میلیون یورو کاهش یابد، بارسا برای خرید کاراسکو اقدام می‌کند.

این حرکت همه را به یاد کاری که اتلتیکو سال گذشته در مورد انتقال گریزمان انجام داد، می‌اندازد. اتلتیکو باید بند خرید دائمی 40 میلیون یورویی گریزمان را فعال می‌کرد اما اگر ستاره فرانسوی به حدنصاب مشخصی از بازی برای اتلتیکو نمی‌رسید، این بند منتفی می‌شد. گریزمان در ابتدای فصل گذشته فقط از دقیقه 60 به بعد وارد زمین می‌شد تا اینکه بارسا قبول کرد این بند خرید به 20 میلیون یورو کاهش پیدا کند. باشگاه کاتالان حالا انتقام آن قضیه را از اتلتیکو می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها