کد خبر: 682851
تاریخ انتشار :

آغاز ماموریت نوجوانان ایران برای جام جهانی با 23 نفر

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران لیست مورد نظر خود را برای برپایی دو اردوی آماده سازی اعلام کرد.

آغاز ماموریت نوجوانان ایران برای جام جهانی با 23 نفر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"،  مسابقات جام جهانی فوتبال زیر ۱۷سال ۲۰۲۳ از ۱۹ آبان ماه سال جاری در کشور اندونزی آغاز می‌شود. به این منظور، تیم ملی نوجوانان ایران دور جدید اردوهای خود را از چهارشنبه (۲۱ تیرماه) در مرکز ملی فوتبال از سر خواهد گرفت.

برای این اردو از ۲۳ بازیکن به شرح زیر دعوت شده است:

کسری طاهری، اسماعیل قلی‌زاده، محمدفرزاد رحیمی، حسام نفری، آرشا شکوری، محمدحسین شریفی، سمیر حبوباتی، ابوالفضل ذلیخایی، ابوالفضل زمانی، علیرضا همائی فرد، رضا غندی پور، نیما اندرز، امیرمحمد رزاقی‌نیا، علیرضا شریفی، عرفان درویش عالی، ابوالفضل موردی، ضرغام سعداوی، مهدی جنادله، محمد عسکری، یعقوب براجعه، سیدفرجاد فیاض، حمیدرضا شمسی و ماهان صادقی.

تیم نوجوانان ایران به تازگی از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازگشته است. شاگردان عبدی در این مسابقات تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتند، اما در دیدار برابر ژاپن نمایش خوبی نداشتند و با 3 گل مغلوب شدند. با این حال راهیابی به جمع 4 تیم برتر و کسب مجوز حضور در جام جهانی هدف مهم‎ترین بود که نوجوانان ایران به آن دست پیدا کردند و حالا به زودی برای آماده‌سازی خود وارد اردویی می‌شوند که تا 26 تیرماه در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها