کد خبر: 675867
تاریخ انتشار :

رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی نوجوانان (عکس)

مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان آخرین برنامه های این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی را مرور کرد.

رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی نوجوانان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خرداد ماه شاهد برگزاری مسابقات جام ملت های نوجوانان آسیا با حضور 16 تیم خواهیم بود و همانند  مسابقات در رده سنی جوانان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این بازی ها سهمیه حضور در جام جهانی نوجوانان در سال 2023 را به دست خواهند آورد.

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان یکی دو روز پیش گلایه هایی را نسبت به برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها مطرح کرد، اما با این حال تاکید داشت، او و تیمش تلاش خواهند کرد، در مسابقات جام ملت های آسیا نمایشی داشته باشند که شگفت انگیز باشد و در نهایت به جواز صعود در مسابقات جام جهانی دست پیدا کنند. به نظر می رسد بعد از این گلایه ها توجه فدراسیون فوتبال به خصوص مهدی تاج به تیم ملی نوجوانان بیشتر شده است.

تیم ملی نوجوانان همانند تیم ملی جوانان آخرین بار دسال 2017 حضور در جام جهانی را تجربه کند. مسابقاتی که با نمایش درخشان تیم ملی نوجوانان با هدایت عباس چمنیان همراه بود و ایران موفق شد در این بازی ها تیم آلمان را شکست دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها