کد خبر: 684950
تاریخ انتشار :

شایعات: بپّا به مسیر دهن کوسه نیفتی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: بپّا به مسیر دهن کوسه نیفتی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

19 مرداد 1402 ساعت 12:59

بمب منفجر شد: توافق تاتنهام و بایرن برای انتقال هری کین. واقعا فکر نمی‌کردم این روز رو ببینم اما الان منابع آلمانی گفتن بالاخره دنیل لوی از خر شیطون پایین اومد و پیشنهاد بالای ۱۰۰ تای بایرن رو قبول کرد.

19 مرداد 1402 ساعت 12:21

مونچی، مدیر ورزشی استون ویلا، که یه زمانی تو آ‌اس‌ رم بود و همون موقع نیکولو زانیولو رو از اینتر خرید، الان می‌خواد این بچه رو دوباره زیر بال و پر بگیره و ببرتش لیگ برتر. فعلا داره با مدیرای گالاتاسرای مذاکره می‌کنه.

19 مرداد 1402 ساعت 11:30

لایپزیش که یوشکو گواردیول رو داد به منچسترسیتی، الان به جاش داره کاستلو لوکبا رو از لیون می‌خره.

19 مرداد 1402 ساعت 10:48

یه تقویم تاریخ هم بریم: امروز چهل و ششمین سالگرد انتقال کنی دالگلیش کبیر به لیورپوله. سال ۱۹۷۷ با ۴۴۰ هزار پوند (یه خرده بیشتر از ۵۰۰ هزار یوروی الان) رفت لیورپول و به یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه تبدیل شد.

19 مرداد 1402 ساعت 10:40

لیورپول اینقدر واسه خریدن رومئو لاویا از ساوتهمپتون معطل کرد که چلسی الان اومده با پیشنهاد ۵۵ میلیونی، ۵ تا بیشتر از لیورپول. 

19 مرداد 1402 ساعت 10:34

پاری‌سن‌ژرمن با اینکه گونچالو راموس رو خرید و انتقال عثمان دمبله هم قطعیه اما بی‌خیال رندال کولو موآنی نشده و همچنان با فرانکفورت در تماسن شاید بتونن این بچه رو هم بخرن. 

19 مرداد 1402 ساعت 10:31

منچستریونایتد و سوسیداد همچنان دارن واسه انتقال دونی فن‌ده‌بیک مذاکره می‌کنن. انتقال قرضی با گزینه خرید تو سال ۲۰۲۴. 

19 مرداد 1402 ساعت 10:30

سلام به همگی؛ از اون پنج‌شنبه‌هاست که آدم دلش می‌خواد فقط لم بده و هیچکاری نکنه اما به عشق شما اومدم ببینیم امروز تو بازار چه خبره.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها