کد خبر: 681109
تاریخ انتشار :

شایعات سه‌شنبه: بپا به مسیر دهن پی اس‌ جی نیفتی!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات سه‌شنبه: بپا به مسیر دهن  پی اس‌ جی نیفتی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذابترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین و شایعات بازار پرتب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

30 خرداد 1402 ساعت 16:08

وستهم پیشنهاد دوم آرسنال واسه دکلان رایس رو هم رد کرد. چرا؟ چون آرسنال گفته 75 میلیون پوند می‌دم، 15 تا هم براساس عملکرد. اما نکته‌ش اینه که آپشن‌ها رو یه جوری در نظر گرفته که خیلی بعیده دکلان رایس بهش بره و از اول معلومه که اون 15 تا هواست. وستهامی‌ها هم گفتن داداش ما چکشیم، کلنگ که نیستیم. نمی‌دیم با این شرایط. ضمن اینکه این وسط مدیرای وستهم ته دلشون منتظر پیشنهاد منچسترسیتی هستن چون فکر می‌کنن که اونا به اندازه آرسنالی‌ها ناخن‌خشک نیستن و راحت‌تر می‌شه ازشون پول کَند.

30 خرداد 1402 ساعت 15:55

واقعا آدم بعضی وقتا سر از کار این باشگاه‌های اروپایی درنمیاره. واسه بعضی از این بازیکنا که به لعنت خدا نمی‌ارزن، پول یامفت می‌دن، بعد یه بازیکنی مثل جیمز مدیسون رو زمین می‌مونه. الان خبر اومده نیوکسل می‌خواد بخرتش و ای‌شالله فصل بعد تو چمپیونزلیگ تکنیک ناب بچه‌های منطقه کاونتری رو به رخ بکشه.

30 خرداد 1402 ساعت 14:56

مصاحبه اختصاصی صفحه شایعات با خانم رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه هالند و وراتی:

خانم پیمنتا، آینده این دو بازیکن چیه؟باشگاه جدید یا می‌مونن؟

- با سلام به خوانندگان خوب صفحه شایعات. اول تشکر می‌کنم که این سوال خوب رو پرسیدید. راستش هالند می‌مونه تو سیتی اما وراتی فعلا معلوم نیست.

ممنون، بیشتر از این وقت‌تون رو نمی‌گیریم. اگه حرف پایانی‌ای دارید، بفرمایید.

-حرف خاصی نیست فقط در پاسخ به اون دوستی که دیروز گفتن نمک صفحه شایعات کمه عرض کنم که اصلا اینطور نیست و نمک این صفحه در حد اروپاست و حتی بالاتر.

30 خرداد 1402 ساعت 14:05

ایجنت‌ها دیدن یورگن کلوپ دنبال هافبکه، گابری ویگا از سلتاویگو رو بهش پیشنهاد دادن اما یوگی گفته هافبک می‌خوام اون وسط زمین بازیکنای حریف رو رنده کنه، این بچه دو تا لگد بخوره، نصف فصل رو از دست می‌ده که. واسه همین فعلا خبری از پیشنهاد رسمی تا ببینن می‌تونن هافبک دیگه‌ای بخرن یا نه.

30 خرداد 1402 ساعت 13:27

خدایی فکر کنین با هزار امید و آرزو بچه بزرگ کنین که به یه جایی برسه، بعد همه بپرسن حالا آقازاده کجا بازی می‌کنه؟ بگین: زووله! خدایی روتون می شه بچه تون تو زووله بازی کنه؟ واسه همین الان نصف باشگاه‌های اروپا، از برنتفورد و لیورپول تا میلان و بایرن دنبال این هستن که راو فن‌دن‌برگ رو از این باشگاه ضایع هلندی بخرن تا این لکه ننگ از پیشونی این خانواده پاک بشه.

30 خرداد 1402 ساعت 13:15

خب به مبارکی و میمنت، چلسی یه مهاجم خوب گرفت: کریستوفر انکونکو از لایپزیش که الحق و الانصاف مهاجم خوبیه اما علی‌ایحال باید ببینیم فصل بعد در استمفوردبریج طرفی خواهد بست یا نه. (این انتقال رو همین جوری بی‌دلیل تقدیم می‌کنیم به پیمان یوسفی عزیز که لقب شاعر فوتبال برازنده خودشه، نه اون پیتر دروری قزمیت).

30 خرداد 1402 ساعت 13:05

ژوائو کانسلو رفته به پپ گفته آقا تکلیف ما چیه؟ برگردیم؟ برنگردیم؟ پپ هم گفته:"برو که بی‌حقیقتی، تو قلب من جات نیست، اونقده از تو دور شدم، که دیگه پیدات نیست" خلاصه که کانسلو بعد از شورش بی‌دلیلش، حالا باید جمع کنه از سیتی بره و واسه همینه که باشگاه اصرار داره حداقل کایل واکر رو نگه داره که یه دفعه با کمبود مدافع راست روبرو نشه.

30 خرداد 1402 ساعت 12:31

آقا از من به شما نصیحت، بازیکنی که واسه باشگاه قبلی‌ش بازی درآورده، واسه شما هم بازیکن نمی‌شه؛ مثال می‌خواین؟ همین استاد آدرین رابیو که با آژان‌کشی و ننه‌من‌غریبم‌بازی از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد، الان واسه تمدید قرارداد داره واسه یووه پشت چشم نازک می‌کنه چون یه پیشنهادهایی از لیگ برتر داره. جای ناز کشیدن، یکی تو اون باشگاه باید گوشش رو بکشه بگه این پیراهن رو پلاتینی و زیدان پوشیدن پسرجون، تو که آرنج‌شون هم نیستی.

30 خرداد 1402 ساعت 12:07

شایعه شده که عربستانی‌ها سون هیونگ مین رو هم می‌خوان و حاضرن واسه دو سال 60 میلیون یورو دستمزد بدن بهش اما این وسط دنیل لوی، رئیس تاتنهام، گفته خواب دیدین، خیر باشه، بازیکنای ما نه دنبال پولن، نه جام، فقط به خاطر سلامتی واسه ما بازی می‌کنن.

30 خرداد 1402 ساعت 11:49

یکی از سیاست‌های نقل و انتقالاتی آرسنال کمک به همسایه‌س. مثلا می‌شینن میگن تو این یکی دو فصل کدوم بازیکن چلسی خوب نبوده، بخریمش بلکه یه باری از دوش‌شون برداشته بشه. واسه همین این تابستون هم افتادن دنبال خرید کای هاورتز که فصل قبل طرفدارای چلسی رو جون به لب کرد. قیمت هم یه چیزی دور و بر 70 میلیون یورو. واقعا همسایه خوب نعمته.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها