کد خبر: 698568
تاریخ انتشار :

لیست پرستاره کره: مدعی بزرگ با همه نفرات

اسامی بازیکنان موردنظر یورگن کلینزمن برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شد.

لیست پرستاره کره: مدعی بزرگ با همه نفرات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، اسامی بازیکنان موردنظر خود برای شرکت در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

یورگن کلینزمن، سرمربی آلمانی کره‌ای‌ها، اسامی 26 بازیکن مورد نظر خود برای حضور در این پیکارها را اعلام کرده که هیچ انتخاب شگفت انگیز یا سورپرایزی در نفرات دعوت شده وجود ندارد و همان لیستی که مورد انتظار همه بود، به صورت رسمی و در یک نشست خبری، از سوی کلینزمن اعلام شد.

همان‌طور که رسانه‌ها پیش‌بینی کردند، دو نفر آخری که مورد توجه قرار گرفتند، کیم جی سو (برنتفورد) و یانگ هیون جون (سلتیک) بودند که در اروپا بازی می‌کنند.

سوپراستارهایی که در لیگ های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند، از جمله سون هیونگ مین (تاتنهام)، لی کانگ این (پاریس)، کیم مین جائه (بایرن مونیخ) و هوانگ هی چان (ولورهمپتون واندررز) در این لیست حضور دارند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، از آنجایی که هوانگ اوی جو (نورویچ سیتی) به دلیل ادعای فیلمبرداری غیرقانونی نتوانست برای حضور در تیم ملی انتخاب شود، توجه بر این بود که آیا یک مهاجم جایگزین انتخاب می‌شود یا خیر، اما کلینزمن فقط نام دو مهاجم را در لیست نهایی خود قرار داد.

* فهرست نهایی تیم ملی کره جنوبی برای حضور در جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: کیم سئونگ گیو (الشباب)، جو هیون وو (اولسان هیوندای)، سانگ بون کئون (شونان بلمار)

مدافعان: کیم یونگ گوون، جونگ سئونگ هیون، کیم تائه هوان، سئول یانگ وو (اولسان هیوندای)، کیم مین جائه (بایرن مونیخ)، کیم جین سو (چونبوک)، لی کی جی (سوون سامسونگ)، کیم جو سونگ (اف سی سئول)، کیم جی سو (برنتفورد).

هافبک‌ها و وینگرها: سون هیونگ مین (تاتنهام)، لی کانگ این (پاری‌سن‌ژرمن)، پارک یونگ وو (العین)، لی جائه سونگ (ماینتس)، هونگ هیون سئوک (خنت)، هوانگ این بئوم (ستاره سرخ)، جونگ وو یئونگ (اشتوتگارت)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون)، لی سون مین (گوانگجو)، مون سئون مین، پارک جین سئوب (چونبوک)، یانگ هیون- جون (سلتیک)

مهاجمان: اوه هیون گیو (سلتیک)، چو گیه سئونگ (میتیلند)

لازم به ذکر است چنانچه ایران و کره جنوبی از گروه‌های خود به عنوان صدرنشین صعود کرده و مرحله یک‌هشتم نهایی را هم با موفقیت پشت سر بگذارند، آنگاه در مرحله یک‌چهارم نهایی، شاهد تقابل دوباره میان این دو تیم خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها