کد خبر: 699243
تاریخ انتشار :

سرمربی یونانی گل‌گهر و تهدید شاگردانش!

مارینوس اوزونیدیس تهدید کرد اگر شاگردانش ذهنیت شان را عوض نکنند، با نفرات دیگری جایگزین می‌شوند.

سرمربی یونانی گل‌گهر و تهدید شاگردانش!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر شروع خوبی در رقابت‌‌های لیگ برتر داشت و توانست در 4 هفته ابتدایی با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی در جمع مدعیان قرار بگیرد، اما با شروع وقفه‌های لیگ نتایج سرمه‌ای پوشان سیرجانی هم تحت الشعاع قرار گرفت و آنها در نهایت نیمه اول مسابقات را با کسب 23 امتیاز و رتبه هفتمی که شامل 5 برد، 8 تساوی و 2 شکست بود، تمام کردند.

گل‌گهر در آخرین بازی فصل ساعتی پیش در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن رفت و این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل تمام شد تا مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر با عصبانیت خاصی در نشست خبری حاضر شود و دو سه دقیقه‌ای صحبت کند.

اوزونیدیس که بسیار عصبانی بود و به همین دلیل اعلام کرد که زیاد حرف نخواهد زد، تاکید داشت که هدفش قرار گرفتن تیم در میان مدعیان است و باید در میان اعضای تیم تغییر نگرش ایجاد شود.

جالب اینکه سرمربی یونانی گل‌گهر در ادامه دو راه حل را برای تغییر شرایط برشمرد که یکی تغییر ذهنیت بازیکنان توسط خودشان بود و دیگری جایگزین کردن آنها با نفرات دیگر توسط کادر فنی تیم.

او با تهدید کردن شاگردانش گفت:« برای تغییر نگرش هم دو راه داریم. یا ذهنیت را عوض کنیم یا تغییراتی در نفرات ایجاد کنیم. این تعطیلات زمان خوبی برای بازیکنان است و امیدوارم بازیکنان از این فرصت استفاده کنند و ذهنیت‌شان را پاک کنند و با ذهنیت متفاوت به تمرین برگردند.»

رقابت‌های لیگ برتر به تعطیلات 40 روزه می‌رود و تمام توجهات به جام ملت‌های معطوف خواهد شد. باید دید اوزونیدیس با شروع دوباره رقابت‌ها چه تغییراتی در گل‌گهر ایجاد کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها