کد خبر: 701985
تاریخ انتشار :

کیفیتی که مو رایس را به قطر برد (عکس)

کیفیت زمین‌های فوتبال قطر هیچ تناسبی با ایران ندارد و این در حالی است که از نظر مساحت این کشور اصلا قابل مقایسه با ایران نیست.

کیفیتی که مو رایس را به قطر برد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، به هر حال این روندی است که طی سال‌ها و دهه‌های اخیر در کشورهای همسایه ایران و همینطور سایر کشورهای خاورمیانه به صورت صعودی و محسوس پیش رفته، ولی در ایران عزمی جدی برای رسیدگی به این موضوع وجود ندارد و چند ماه پیش مهم‌ترین ورزشگاه ایران با شرایط بسیار عجیبی از رونالدو و سپس نیمار میزبانی کرد و حتی ستاره برزیلی در صفحه مجازی خود به تمسخر چمن ورزشگاه آزادی پرداخت و کیفیت آن را باورنکردنی توصیف کرد.

در این تصویر به وضوح کیفیت بالای زمین تمرین سپاهان در کمپ اسپایر قطر مشخص است.

سپاهان تا چند روز دیگر باید در چارچوب دیدار مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود. بازی رفت 26 بهمن و بازی برگشت 3 اسفندماه برگزار می‌شود. 

حضور سپاهان در آسیا و مصاف با الهلال مهمترین دلیلی است که مورایس را به قطر برده تا شاگردانش را در چمن با کیفیت آماده مصاف با الهلال کند. او در این زمینه در مصاحبه خود اینطور توضیح داده است: «اکنون زمان آماده‌سازی است و باید در زمین‌های باکیفیت بازی‌های باکیفیت انجام می‌دادیم.» 

با اینکه باشگاه سپاهان امکانات بسیار خوبی در مجموع باغ فردوس دارد، مورایس کیفیت دو چمن این مجموعه را قبول ندارد و به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها باید برای بهبود شرایط در دو زمین چمن جروکان و باغ فردوس به زودی وارد عمل شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها