کد خبر: 700878
تاریخ انتشار :

طارمی: بازیکنان تعویضی تیم برنده را مشخص می‌کنند

مهدی طارمی می‌گوید تیم ایران آماده شکست حریف است.

طارمی: بازیکنان تعویضی تیم برنده را مشخص می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که امیر قلعه‌نویی را در نشست خبری قبل از بازی هنگ‌کنگ همراهی می‌کرد، در ابتدا گفت: بازی قبل یک بازی خیلی سخت بود. توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم و همان‌طور که می‌دانید اولین بازی همیشه دشوار است. ما توانستیم این بازی را ببریم.

وی افزود: الان مهمترین هدف ما و تمرکز ما کاملا روی بازی با هنگ‌کنگ است. همان‌طور که سرمربی محترم تیم ملی عرض کرد، از نظر تکنیکی آماده و سرحال برای این بازی هستیم.

مهدی طارمی در مورد تغییر نقش او در تیم ملی اظهار داشت: شما شاید نحوه چینش را نگاه کنید فکر کنید با دو فوروارد بازی می‌کنیم اما شاید اینطور نباشد. قرار نیست اگر کسی در باشگاه فوروارد بازی می‌کند، در تیم ملی هم همین‌طور باشد. به هر حال از نظر تاکتیکی در تیم ملی طوری بازی می‌کنیم که متفاوت با چیزی است که شما فکر می‌کنید.

مهاجم تیم ملی با اشاره به همدلی و اتحاد در تیم ایران توضیح داد: در مورد این مسئله، سرمربی محترم تیم ملی همیشه به موضوعی در جلسات اشاره می‌کنند در مورد مواردی که نیمکت‌نشین هستند یا روی سکو می‌نشینند. 11 بازیکن در زمین هستند و کارشان را می‌کنند اما این بازیکنان تعویضی هستند که تعیین می‌کنند تیم برنده باشند یا بازنده. شما در این شک نکنید که این تیم از نظر همدلی و یکدستی، متحدترین تیم است. این همدلی از بیرون به داخل تیم کشیده شده و آنهایی که بیرون بودند هم از گلزنی خوشحال شدند.

طارمی با اشاره به صعود قطر به مرحله بعدی گفت: تجربه‌ای که من در قطر داشتم تجربه بسیار خوبی بود و جا دارد صعود این تیم را هم تبریک بگویم. قطر قهرمان جام ملت‌های آسیاست و قطعا الان که در خانه بازی می‌کنند انگیزه مضاعفی دارند و برای قهرمانی تلاش خواهند کرد. قطر تیم خوب و بازیکنان خاصی دارد، البته من نمی‌توانم نظر خاصی در این مورد بدهم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به سوالی در خصوص آقای گلی در جام ملت‌ها عنوان کرد: قهرمانی انقدر برایم جذاب است که اصلا به آقای گلی وقت نمی‌کنم فکر کنم. این بهترین جواب به سوال شماست.

او در مورد شانس موفقیت خود در جام ملت‌ها و همچنین پیشنهاد اینتر گفت: در تیم ما ستاره ما تیممان است. این تیم است که می‌شود موفق باشد. در مورد پیشنهاد تیم باشگاهی هم باید بگویم که تمرکزم روی تیم ملی است و تیم ملی بر هرچیزی ارجحیت دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها