کد خبر: 634419
تاریخ انتشار :

شباهت زیاد الهه حصاری و خواهرش

در این تصویر الهه حصاری و خواهرش را در کنار یکدیگر می بینید

شباهت زیاد الهه حصاری و خواهرش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: الهه حصاری بازیگر ۳۰ساله سینمای ایران است. این بازیگر جوان از سال ۸۷ وارد سینما شد اما مهمترین بازی او در سریال هشت و نیم دقیقه بود که در آن بیشتر دیده شد. در ادامه می خواهیم عکسی از الهه حصاری و خواهرش را برای شما قرار دهیم که شباهت زیادی به هم دارند.

در این تصویر الهه حصاری بازی معروف را در کنار خواهر کوچکترش می بینید

الهه حصاری و خواهرش

الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسیرشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است

الهه حصاری بازیگر جوانی است که در فیلم های سینمایی زیادی از جمله«انتهای خیابان هشتم»، «نقش نگار»، «داره صبح میشه» و… بازی کرده،در سال ۱۳۶۹ بدنیا آمده و از سال ۱۳۸۶ بازیگری را آغاز کرده است.
الهه حصاری دارای لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تریبت بدنی است ،در دوره دبیرستان در گروه های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهایبازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است.
اولین حضور الهه حصاری در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می باشد. او این روزها علاوه بر باشگاه در آموزشگاه نیز این رشته ورزشی را به علاقه مندان یاد می دهد. رشته ای که الهه حصاری معتقد است در رسیدن به آرامش فکری و ذهنی و تمرکز بیشتر تاثیر زیادی دارد.

الهه حصاری ژانر کمدی را بسیار دوست دارد و در اینباره می گوید: من به ژانر کمدی علاقه دارم اما اغلب پیشنهادهایم در بخش جدی است و تنها در شوخی کردم که ساخته شما بود و زنها شگفت انگیزند در این ژانر کار کردم . او موفق به دریافت جایزه بهترین نقش اول زن از جشنواره اوراسیا قزاقستان برای فیلم «نگران نباش سارا» به کارگردانی علیرضا امینی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها