کد خبر: 620854
تاریخ انتشار :
نیما شاهرخ شاهی

ماشین لاکچری نیما شاهرخ شاهی+عکس دیده نشده

عکسی که نیما شاهرخ شاهی از ماشین شخصیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

ماشین لاکچری نیما شاهرخ شاهی+عکس دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیما شاهرخ شاهی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد سینما شد.نیما شاهرخ شاهی در رشته مهندسی عمران درس خوانده‌است و یک خواهر دارد که در سوئد زندگی می‌کند.نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ است.نیما شاهرخ شاهی بازیگر و کارگردان ایرانی است. نیما شاهرخ شاهی در حال ساخت فیلم بلند خود با موضوعات مربوط به بیماری‌های اسکیزوفرنی و سایر بیماری‌های روان‌پریشی مشابه است.

 بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

علاقه نیما شاهرخ شاهی به سینما باعث شد تا سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

نیما شاهرخ شاهی بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ‌شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا پنج سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت.

 

شاهرخ شاهی فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس‌العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای, میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت. 

 گفتگو با نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهینیما شاهرخ شاهی در ابتدا به هنرمند شدن خود که خیلی اتفاقی بود پرداخت و عنوان کرد یکی از دوستان من برای حضور در تست بازیگری شرکت کرد و از من خواست تا برای گرفتن تست همراه وی بروم که آنجا بود نیما شاهرخ شاهی به صورت خیلی اتفاقی توسط کارگردان مورد تایید واقع شد و این چنین بود که نیما  شاهرخ شاهی برای اولین بار بازیگری را در فیلم مکس تجربه کرد وخیلی زود راه صدساله را یک شبه طی کرد جای خود را بین هنرمندان تثبیت کرد و طرفداران بی شماری پیدا کرد.

 بازی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی: واقعا بازیگر نمی‌تواند مانع این مساله شود. اگر همه بازیگران نگاهی به کارنامه هنری‌شان بیندازند، متوجه می‌شوند که چند کار ضعیف یا متوسط هم دارند. من هم ادعایی ندارم که همه آثاری که بازی کردم، خوب بوده و هیچ وقت در انتخابم اشتباه نکرده‌ام.

البته در این سال‌ها سعی کردم فیلمنامه خوب قبول کنم و کار خوب انجام بدهم، اما گاهی پیش‌ آمده در اثر ضعیفی هم بازی کرده‌ام، این ضعیف بودن ممکن است به سبب بازیگرانی باشد که روبه‌رویم قرار گرفته‌اند یا این‌که خیلی با عجله کار را جمع کرده‌اند. من در این سال‌ها در فیلم‌های سینمایی، نمایش خانگی و تله‌فیلم هم بازی کردم، اما معتقدم بازیگر در انتخاب سریال باید دقت بیشتری داشته باشد، چون فیلم‌های سینمایی بیننده محدودی دارد، اما میلیون‌ها نفر بیینده یک سریال هستند. بنابراین در سریال جای اشتباه وجود ندارد و تا جایی که می‌شود باید مانع این مساله شد، چون سریال خیلی دیده می‌شود.

حساسیت بازی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی: نمی‌شود گفت من برای انتخاب فیلم‌های سینمایی دقت نمی‌کنم. همیشه سعی می‌کنم کار خوب انتخاب کنم. مخاطب برایم اهمیت دارد و به نظرش توجه می‌کنم، ولی برخی مواقع هم پیش می‌آید شرایطی ایجاد می‌شود و در اثری بازی می‌کنم که خیلی خوشایند مردم نیست و آن اثر را دوست ندارند.  

نیما شاهرخ شاهی: خدا را شاکرم من جزو بازیگرانی هستم که عموم کارهایم مورد پسند مردم واقع شده است، ولی گاهی هم پیش آمده که مردم فیلم‌هایم را دوست نداشتند. در این مواقع سعی می‌کنم در نهایت آرامش با فردی که نسبت به کارم نقد منفی دارد، صحبت کنم و دلایلش را بشنوم.

نیما شاهرخ شاهی: به نظرم وقتی با منطق صحبت کنیم، حتما به نتایج بهتر و رضایتبخش می‌رسیم، اما برخی مواقع شاهد هستیم نقدهایی که برخی مطبوعات چاپ می‌کنند، منصفانه نیست و حتی گاهی به اشتباه قضاوت می‌کنند. معتقدم وقتی یک نفر یک‌بار در زندگی‌اش مقابل دوربین نرفته و سختی کارهای نمایشی را درک نمی‌کند، حق ندارد نظرات شخصی‌اش را به‌عنوان نقد بنویسد، بلکه باید این شرایط را لمس کرده باشد یا از نزدیک دیده باشد تا نقد کارشناسانه بنویسد.

متاسفانه گاهی شاهد حسادت و بخل برخی آدم‌ها در سینما و تلویزیون هستیم. در حالی که اگر یک کار خوب است باید دوستانمان را تشویق کنیم و اگر کاری هم متوسط یا ضعیف است در نهایت آرامش آن را نقد کنیم. برایتان مثالی می‌زنم.

پرسش و پاسخ

  • نیما شاهرخ شاهی مجرد است؟
    نیما شاهرخ شاهی مجرد است
  • نیما شاهرخ شاهی چند ساله است؟
    نیما شاهرخ شاهی 40 ساله است

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها