کد خبر: 622000
تاریخ انتشار :

لیست قیمت خانه امروز 22 خرداد 1400 + جدول

لیست جدیدی از قیمت خانه در مناطق مختلف تهران امروز 22 خرداد 1400 منتشر شده است.در حالی به فصل اجاره نزدیک می‌شویم که به دلیل افزایش قیمت اجاره، بسیاری از مستاجران ناچار به تغییر خانه‌های خود به متراژ پایین‌تر شده‌اند.

لیست قیمت خانه امروز 22 خرداد 1400 + جدول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت خانه در چند سال اخیر روند افزایشی داشته است. یکی از دلایل افزایش قیمت خانه را بالا رفتن قیمت دلار شمردند.با افزایش قیمت خانه خیلی از ساکنین در شهر به حاشیه های شهر نقل مکان کردند.قیمت خانه یکی از مهم ترین دغدغه های سرپرستان خانوار است.در ادامه لیستی از قیمت خانه در برخی مناطق را مشاهده میکنید.

قیمت خانه های ۴٠ متری در تهران + جدول

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۴٠متری که طی یک ماه اخیر در تهران فایل شده است، می‌پردازیم.

آپارتمان‌ های متراژ پایین معمولا به دلیل پایین بودن متراژ قیمت کل پایین‌تری نسبت به سایر واحدها دارد. اما محله‌ای که واحد در آن قرار گرفته نیز در رقم موثر است. برای مثال برخی از واحدهای کوچک در شمال تهران، قیمت برابر با واحدی بزرگ در جنوب تهران دارد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۴۰متری که طی یک ماه اخیر معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که ارقامی که در ادامه می‌آید، فقط نمونه‌ای از معاملات است که در این یک ماه انجام شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است.

لیست قیمت خانه امروز 22 خرداد 1400 + جدول

خانه‌ های نقلی‌ غرب تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که طی یک ماه اخیر در غرب تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لیست قیمت خانه امروز 22 خرداد 1400 + جدول

مناطق 2 ،5 ،18 و 22 در غرب تهران قرار گرفته است؛ در این بین، مناطق دو و پنج از مناطق گران قیمت و منطقه 18 نیز ارزان‌ترین منطقه تهران محسوب می‌شود و ارزان‌ترین خانه‌های پایتخت در آن قرار دارد؛ در این گزارش قصد داریم تا به بررسی خانه‌های نقلی که در مناطق غربی تهران معامله شده است، بپردازیم.

لازم به ذکر است قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده در یک ماه اخیر بوده و ارقامی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از معاملات است که در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ از این رو به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

قیمت آپارتمان در تهران

 

یک دستگاه آپارتمان 47متری و 26ساله در سازمان برنامه متری 34میلیون و 309هزار تومان به فروش رسید. همچنین خانه‌ای 46متری و 20ساله در همین محله با قیمت 30میلیون و 421هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

یافت‌آباد و تولید دارو از ارزان‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید. واحدی 41متری و 15ساله در یافت‌ آباد متری 12میلیون و 439هزار تومان و یک خانه 37متری و 13ساله در تولید دارو متری 15میلیون و 718هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای خرید یک خانه 48متری و 22ساله در کوی ارم 28میلیون و 458هزار تومان بوده است. همچنین سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه 49متری و 10ساله در خلیج فارس حدود 14میلیون تومان برای هر متر مربع بود.

واحدی 43متری و 16ساله در بهاران متری 31میلیون و 627هزار تومان فروخته شد. برای خرید واحدی 46متری و 20ساله در جنت‌اباد نیز 34میلیون و 710هزار تومان برای هر متر مربع هزینه پرداخت شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها