کد خبر: 625280
تاریخ انتشار :

فرهاد مجیدی در 24 تیر انتقام می گیرد!

از آن بازی 24سال گذشته است و مجیدی 21ساله حالا با 45سال سن سرمربی استقلال شده است و باید تیمش را به مصاف تیم پرسپولیس در رقابت های جام حذفی بفرستد.نبردی بسیار مهم برای مجیدی و تیمش برای جبران شکست در رقابت های لیگ و شاید هم جبران آن شکست تلخ در گرمای کشنده تیرماه سال 1376.

فرهاد مجیدی در 24 تیر انتقام می گیرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

داربی پایتخت برای خیلی ها روز جبران است ، روزی که می توان خاطران تلخ گذشته را جبران کرد

فرصت انتقام مجیدی 24سال بعد و در روز 24تیر

انگاری فوتبال را ساخته اند برای جبران ، پای صحبت تک تک بزرگان این رشته که بشینی بهترین خاطرات آن ها به روز جبران و یا انتقام برمی گردد، روزی که آنها در کنار بازیکنان دیگر تیم، یک روز خاص را برای هوادارها و تاریخ باشگاه و یا تیم ملی کشورشان رقم زدند و به آن تا ابد افتخار می کنند.

نبرد استقلال و پرسپولیس که به داربی بزرگ آسیا معروف است از این روزها کم ندیده است . رفتن شاهرخ بیانی به پرسپولیس  و زدن دو گل به استقلال در داربی 25خرداد سال 1365، حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال و گل معروف او در داربی معروف 9دیماه سال 1378، رفتن علیرضا نیکبخت به پرسپولیس و گل او در دقیقه 12 به استقلال و یا پاسخ همان گل توسط علیزاده که از پرسپولیس به استقلال آمده بود در داربی 10فرودین سال 1386. این ها گوشه ای از روزهایی است که برای بازیکنان روز خاص می باشد و آن روز تا ابد در ذهن و خاطره آنها باقی خواهد ماند.

داربی پیش رو  هم همانند داربی های دیگر برای سرمربی استقلال روز خاصی است . فرهاد مجیدی سرمربی این روزهای استقلال 24سال قبل و در سال 76به استقلال ناصر حجازی پیوست و بازی اولش را در آن سال و در روز 20تیر برابر پرسپولیس برگزار کرد.آن دیدار که دیدار آخر لیگ قبلی و قبل از افتتاحیه لیگ جدید ایران و روز خداحافظی فرشاد پیوس بود با سه گل به سود پرسپولیس به پایان رسید. فرهاد مجیدی بازیکن تازه جدب شده آن روزهای استقلال  در اواسط  بازی با امین راستی تعویض شد و پرسپولیس در روز خوبش موفق شد استقلال را با گلهای ادموند بزیک ، مهدی مهدوی کیا و بهنام طاهر زاده شکست دهد و مجیدی شروع خوبی را با استقلال تجربه نکند.

از آن بازی 24سال گذشته است و مجیدی 21ساله حالا با 45سال سن سرمربی استقلال شده است و باید تیمش را به مصاف تیم پرسپولیس در رقابت های جام حذفی بفرستد.نبردی بسیار مهم برای مجیدی و  تیمش برای جبران شکست در رقابت های لیگ و شاید هم جبران آن شکست تلخ در گرمای کشنده تیرماه سال 1376.

مجیدی که در بازگشت سه باره اش به استقلال ، این بار با پرداخت های متوالی پاداش از خرانه شخصی  به بازیکنانش، به تنهایی شرایط را برای ادامه فصل تیمش مهیا می کند ، برای این بازی سرشار از انگیزه است . او برای جبران باخت آخر در لیگ و اثبات خودش به تیم مدیریتی باشگاه و برای جبران آن باخت بد در تیرماه 76 سرشار از انگیزه های شخصی است .

سرمربی که سکان رهبری استقلال را با حضور چندین نفر آغاز کرده بود . این روزها در کنار خود تنها صالح مصطفوی را دارد، یکی از جنس خودش و طرفدار استقلال، او که بهتر از هر کسی می داند ماندن در این روزهای استقلال تنها کار عاشقان این تیم است ، سخنی درباره جدا شدن های متوالی دستیارانش نزده است. برای او هیچ چیز مهمتر از هواداران استقلال نیست و این را بارها در کنفرانس های مطبوعاتی فریاد زده است .

 

مجیدی این روزها مانند روانشناسان بزرگ فکر می کند و آن را پیاده می کند.برای رسیدن به هدفش همه کار می کند ، از جیب شخصی پاداش می دهد، حرف دل هوادارها و بازیکنان را می زند، هیئت مدیره باشگاه را به چالش می کشد تا تیمش انگیزه اش را از دست ندهد و شاگردانشان شادابی خودشان را در زمین مسابقه حفظ کنند.

داستان استقلال و مجیدی مثل روزهای سرمربیگری ناصر حجازی در استقلال شده است . روزهایی که حجازی از فدراسیون و باشگاه گله داشت و تک و تنها به جنگ همه می رفت . مجیدی که در بازگشت دوباره اش ، خیل عظیم هواداران را پشت خود می بیند ، برای روز 24تیر ماه از همه مردم ایران پرانگیزه تر است . برد استقلال در این بازی برای مجیدی جبران بزرگی خواهد بود ، برای تمام روزهایی که استقلالی ها از او گله دارند، روزهایی که به او دل بستند و او برای آنها در تیم نماند.روزهایی که خیلی راحت به خاطر بعضی بی تدبیری ها لیگ و جام حذفی را از دست دادند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها