کد خبر: 648741
تاریخ انتشار :

احسان علیخانی | ژاله صامتی

مسخره بازی احسان علیخانی و ژاله صامتی + فیلم خواستگاری در عصر جدید

احسان علیخانی مجادله عجیبی با ژاله صامتی در برنامه عصر جدید داشت.

مسخره بازی احسان علیخانی و ژاله صامتی + فیلم خواستگاری در عصر جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ است.احسان علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است.احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران است.احسان علیخانی اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج، عصر جدید و… را برعهده داشته‌است.مسخره بازی جدید احسان علیخانی را ببینید. این بار او خواستگاری را به صحنه آورده که کاملا معلوم است صحنه سازی و از قبل تعیین شده است.

حاشیه قبلی او هم البته قابل توجه بوده است.

زندگینامه احسان علیخانی 

 تقریباً هیچ کسی وجود ندارد کـه برنامه ماه عسل را ندیده باشد، این برنامه تلویزیونی کـه بیننده های میلیونی دارد هر سال ودر ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود. احسان علیخانی مجرد می باشد و یکی از موفق ترین چهره های ایرانی در زمینه رسانه و جذب مخاطب اسـت.

 او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. در هیچ یک از گفت‌وگو‌های او نشانی از پدرش نیست.

 احسان علیخانیاما مادرش پرستار بازنشسته‌ اسـت که رفاقتی نزدیک با احسان دارد. او یکبار در برنامه ماه عسل با مهمان برنامه که فرزند طلاق بود، همدردی کرده و عنوان کرد بدون پدر بزرگ شده اسـت و از این حرفش برداشت شد کـه وی نیز فرزند طلاق اسـت. خود احسان نیز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اکنون مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه‌های زنده تلویزیونی پر بیننده‌ای چون ماه عسل درسال‌های اخیر بوده اسـت.

احسان علیخانی و ورود به دنیای هنر و رسانه

علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس بـه تلویزیون وارد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه جزر و مد با ماه عسل یک چهره شد.

فعالیت‌ های هنری احسان علیخانی

احسان علیخانی

= ماه عسل «۱۳۸۶٬۱۳۸۷٬۱۳۸۸٬۱۳۹۰٬۱۳۹۲٬۱۳۹۳٬۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶٬۱۳۹۷»

= سه ستاره «۱۳۹۳»

= تهیه‌کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶

= پشت صحنه «۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= بهار نارنج «ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۴»

= دو نیمه سیب «۱۳۹۰٬۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= جزر و مد «۱۳۸۴٬۱۳۸۵»

= صبح آمد «۱۳۸۳»

= صبح بخیر ایران

= پسرای ایرونی «تابستان۱۳۸۳»

= قله‌های افتخار

= باشگاه مهرورزان

= تهیه‌کننده برنامه‌های محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ‌کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

= کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

= کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه سه

= کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان

= بازی در سریال پرونده‌های مجهول «۱۳۸۰ جمال شورجه» شبکه ۲

= تهیه کنندگی فیلم بدون تاریخ بدون امضا «۱۳۹۵»

دستمزدهای میلیاردی احسان علیخانی

درسال 1394 خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی برای اجرای یک ماهه در ماه عسل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و بالغ بر دویست میلیون تومان نیز بعنوان حق تهیه کنندگی دریافت کرده است. این مسئله باعث ایجاد حواشی و انتقادات فراوانی شد.

کـه چطور در حالیکه اکثر مردم در شرایط بد اقتصادی قراردارند عده ای از افراد باید چنین درآمدهای زیادی داشته باشند؛ آن هم افرادی کـه در برنامه‌هایی چون ماه عسل احساسات دینی و خیرخواهانه مردم را هدف قرار می دهند. احسان علیخانی در نهایت در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی ماه عسل در تاریخ 12 تیرماه سال 1394 دریافت رقم مذکور را تکذیب کرد.

و مدعی شد کـه دست مزد وی مبلغ 45 میلیون تومان اسـت که آن هم برای یکسال تلاشش بـه منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلم برداری این برنامه پرداخت میشود.

 

احسان علیخانی و ماه عسل برای دعوت از این مهمان اخطار کتبی گرفتند، الهام عرب کـه حالا به شهرت فراوانی رسیده بود مدتی بعد دستگیر و حتی ممنوع الکار شد ولی بعد از رفع مشکلات درسال ۹۶ برای ادامه کار بـه شهر دبی مهاجرت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها