کد خبر: 648430
تاریخ انتشار :

احسان علیخانی و جنجال روی آنتن زنده

یک روحانی در برنامه زنده با مجری گری احسان علیخانی گفت که آمده ام تا خطبه عقد احسان علیخانی را بخوانم!

احسان علیخانی و جنجال روی آنتن زنده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تهیه‌کننده ، مجری تلویزیونی ، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. مهمترین حواشی زندگی احسان علیخانی راجع به دستمزد پرداختی به او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است.احسان علیخانی دریافت ۳ میلیارد تومان بابت حمایت مالی شدن از مؤسسه ثامن الحجج را پذیرفت؛ اما گفت این مبلغ را به عنوان تهیه‌کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این مؤسسه و برای تأمین هزینه تولید ۶ سری برنامه و نه یک سری دریافت کرده است. در ادامه به آخرین حواشی زندگی احسان علیخانی می پردازیم.

بیوگرافی احسان علیخانی

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها