کد خبر: 704015
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

چشم امید اعتدال و توسعه به لیست علی مطهری

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ارائه لیست علی مطهری را باعث تب و تاب در جریان اصولگرا دانسته و فکر می‌کند که در صورت مورد اقبال قرار گرفتن این فهرست، لیست گروه‌های اصولگرا شانسی نخواهد داشت.

چشم امید اعتدال و توسعه به لیست علی مطهری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - چند روز بیشتر به انتخابات نمانده و لیست‌های انتخاباتی نیز یکی پس از دیگری رونمایی می‌شود. خصوصا از پنج شنبه که لیست علی مطهری یعنی همان لیست «صدای ملت» اعلام شد؛ فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور بیش از قبل انتخاباتی شده است. برخی رسانه‌های اصولگرا این لیست را لیست اصلاح‌طلبان خوانده و رسانه‌های اصلاح طلب نیز با چشم پوشی از ترکیب این لیست و حضور نیروهای اصلاح‌طلب در آن، اصرار دارند که لیست مورد بحث لیست علی مطهری است نه اصلاح‌طلبان! 

جدای از این بحث غیرضروری که در شرایط فعلی اهمیت خاصی ندارد؛ شاهد امیدواری بسیاری از گروه‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به آن به ثمربخشی این فهرست هستیم. بیش از همه نیز اعتدال‌وتوسعه‌ای‌ها که پرشمار در این فهرست حضور دارند. این امیدواری را از میان صحبت‌های سخنگوی اعتدال و توسعه باید دریافت. 

او می‌گوید: ما کاندیداهای زیادی را در این لیست دارم مانند خانم‌ها داداندیش، ساعی، عابدینی و جلالی. این خانم‌ها یا عضو شورای مرکزی یا دفتر سیاسی حزب ما هستند. همچنین آقایان جلالی، دوستی عضو تیم ما هستند و حتی آقایان بازوند و بطحایی از افرادی هستند که در دولت یازدهم و دوازدهم حضور داشتند.

هروی در مصاحبه با خبرآنلاین و  در پاسخ به این سوال که آیا لیست صدای ملت، می تواند لحظه آخر اصولگرایان را مجبور به ارائه یک لیست کند، بیان کرد: قبل از این‌که چنین لیستی حاصل شود هم‌، چنین دغدغه و نگرانی در اصول‌گرایان وجود داشت و بی‌شک در حال حاضر اصول‌گرایان به تب و تاب افتاده‌اند. آنها از این وحشت دارند که نکند مسئله‌ای بروز کند و این لیست ۳۰ نفره آقای مطهری بر لیست‌هایی که آن‌ها تصور توفیق داشتند، غلبه کند.

وی افزود: احتساب من این است که گروه‌های اصولگرا با ارائه لیست صدای ملت، مقداری خودشان را جمع و جور کرده‌اند. اگر مردم و به خصوص گروه‌های خاکستری به سمت این لیست ۳۰ نفره رغبتی پیدا کنند، اعتقاد دارم لیست جبهه پایداری، ائتلاف و وحدت به ثمر نخواهد رسید.

اینکه امیدواری اعتدال و توسعه و دیگر حاضران در لیست مطهری چقدر مبتنی بر واقعیت است خیلی زود مشخص خواهد شد زیرا تا انتخابات چیزی نمانده. آنچه فعلا مشخص است اما عدم استقبال گسترده اصولگرایان و حتی رسانه‌های اصلاح طلب از فهرست علی مطهری است. همچنین عدم حضور چهره‌ها مطرح و برجسته و شناخته شده اصلاح‌طلبان در این فهرست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها