کد خبر: 617345
تاریخ انتشار :

گزارش خبری ویژه نامه نیوز به همراه چند خبر جدید اختصاصی؛

قالیباف همزمان با رییسی نامزد می شود + توصیه به جلیلی

خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است جلسات فشرده ای برای نامزدی سعید جلیلی برگزار شده است .

قالیباف همزمان با رییسی نامزد می شود + توصیه به جلیلی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز : در حالی که بعضی خبرها از قطعی شدن نامزدی سید ابراهیم رییسی حکایت دارد خبرنگار نامه نیوز به اخبار تازه ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری دست یافته است.

نامه نیوز پیش تر در خبری اختصاصی عنوان کرده بود از سوی برخی چهره های ارشد اصولگرا خواسته شده است همراه با اعلام نامزدی سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و سعید جلیلی هم نامزد انتخابات شوند (اینجا بخوانید).

این خبر البته مورد تایید برخی چهره های اصولگرا هم قرار گرفت.

بررسی های خبرنگار نامه نیوز حکایت از آن دارد که این تصمیم یعنی نامزدی همزمان در مورد محمد باقر قالیباف مورد استقبال برخی چهره های موثر هم قرار گرفته است. 

بر این اساس جمع بندی این است که او به زودی برخی سفرها و سخنرانی های خود را آغاز کند. خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است نامه ای که پیش تر گفته شده بود از سوی برخی اصولگرایان متنفذ برای حمایت از قالیباف نگاشته شده و توصیه به نامزدی او شده ،صحت داشته است،اگر چه که بعد از رسانه ای شدن این نامه ، تکذیبیه هایی منتشر شد. قالیباف پیش تر در دیدار با برخی چهره های اصولگرا به آنها اطلاع داده بود که در صورت نامزدی ابراهیم رییسی از نامزدی در انتخابات منصرف خواهد شد اما حالا با این توصیه جدید و تغییر تحولات تازه ، به نظر تصمیم او متفاوت خواهد بود. گویا این تصمیم نه برای تقابل چهره های اصولگرا که یک رویکرد تعاملی برای مواجهه با برنامه ریزی انتخاباتی اصلاح طلبان و ایجاد دوقطبی کاذب خواهد بود . با این تصمیم فشارها روی یک فرد متمرکز نخواهد بود . شب گذشته نیز رسانه نزدیک به حزب اتحاد ملت در گزارشی با استناد به برخی شواهد و نشانه ها نوشته بود که قالیباف همزمان با رییسی نامزد انتخابات خواهد شد.

در این میان خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است که برخی چهره های اصولگرا که پیش تر نامزدی اشان را در انتخابات تکذیب می کردند جلسات ویژه ای را برای نحوه حضور در انتخابات برگزار کرده اند. آن ها احتمال می دهند موج دو قطبی سازی های کاذب انتخاباتی توسط اصلاح طلبان در نهایت سید ابراهیم رییسی را از احتمال حضور در انتخابات منصرف کند. بر این اساس آن ها می خواهند بدنه اجتماعی ابراهیم رییسی را از آن خود کنند. یکی از این افراد مسئولیت یکی از نهادهای مهم را دارد که پیش تر با انتقادهایی از برخی چهره های اصولگرا با موجی از واکنش ها مواجه شده بود.

هم زمان شنیده می شود تیم انتخاباتی حامی سید ابراهیم رییسی نیز اقداماتی را سامان داده اند. گفته می شود روز جمعه دیداری با جمعی از هنرمندان انجام خواهد شد.

خبر دیگر هم این است که اگر چه سعید جلیلی برای وحدت در جریان اصولگرا اصرار فراوانی دارد و در جلسات خصوصی تاکید کرده وحدت نیروهای انقلاب را اولویت خود می داند اما در عین حال خبرنگار نامه نیوز مطلع شده است جلسات فشرده ای برای نامزدی سعید جلیلی برگزار شده است . دیدار مهمی نیز در این مورد هفته گذشته انجام شده است و توصیه به حضور او در این انتخابات صورت گرفته است. برخی چهره های رسانه ای پیرامون سعید جلیلی یک کار تشکیلاتی محاسبه شده و دقیق را برای ساماندهی طیف انقلابی و حزب اللهی فضای مجازی انجام داده اند که به نظر موفقیت هایی هم در این مورد داشته اند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها