کد خبر: 210515
تاریخ انتشار :

تداوم بارش باران تا ۳ روز آینده درپایتخت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امشب در ارتفاعات تهران شاهد بارش برف خواهیم بود همچنین امروز و فردا بارش پراکنده و خفیف در تهران حاکم است.
وی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه در تهران بارش باران داریم که به تدریج شدت می‌یابد، گفت: بیشنیه دمای امروز تهران به 16 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و در سه‌شنبه و چهارشنبه تهران بارانی است.
**بارش برف هم‌اکنون در آبعلی/ وزش باد شدید جنوبی در 3 روز آینده در گیلان و اردبیل
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه اکنون در آبعلی بارش برف و در شمیرانات بارش باران داریم، افزود: یک سامانه بارشی در ترکیه و مدیترانه مستقر شده است که این امر امواج بارش متناوب را به دنبال دارد و وضعیت هوای کشور را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد.
نقشینه با بیان این‌که طی 24 ساعت آینده در جنوب غرب بارش باران خواهیم داشت، اظهار داشت: روی ارتفاعات زاگرس مرکزی و غربی و دامنه‌های شمالی وزش باد و بارش باران خواهیم داشت. همچنین وزش باد جنوبی در گیلان و اردبیل طی 3 روز آینده شدت می‌یابد.
** بروز گرد و خاک امروز و فردا در مناطق غرب و جنوب کشور
وی با اشاره به این‌که وزش باد در غرب، جنوب، شمال شرق و شرق کشور امروز و فردا منجر به بروز پدیده گرد و خاک می‌شود، گفت: در 3 روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود و بارش باران در 3 روز آینده در کردستان و لرستان و رعد برق و باران در بوشهر و کرمانشاه رخ می‌دهد.
این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در روز سه‌شنبه بارش باران در همدان، تهران، اصفهان، قارس، چهارمحال و بختیاری و ایلام پیش‌بینی شده است.
** غرب کشور گرم شد/ سواحل شمال 10 و غرب کشور 15 درجه گرم‌تر شد
نقشینه با بیان اینکه سواحل شمال کشور تا 10 درجه افزایش دما داشته است، اظهار داشت: غرب کشور نیز تا 15 درجه گرم‌تر شده است درواقع غرب کشور گرمای محسوسی پیدا کرده است؛ دمای هوای بوشهر و گرگان 21،ساری 22، بندرعباس 25 و اهواز 26 درجه سانتی‌گراد است.
وی با بیان این‌که امروز صبح شهرکرد و کرمان سردترین نقطه کشور بوده است، گفت: مسافران در جاده‌های کشور به ویژه در مناطق کوهستانی به دلیل بارش برف باید باید با احتیاط برانند چراکه جاده لغزنده است.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها