کد خبر: 560412
تاریخ انتشار :

توضیح پزشکی قانونی درباره مرگ مدیر بیمارستان لقمان در تونل توحید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی فروزش در این باره گفت: ما به صورت روتین از تمامی اجسادی که به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود ، کالبدشکافی و آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی را انجام می دهیم. در مورد جسد مدیر بیمارستان لقمان نیز این آزمایشات انجام شد.
وی افزود: بعد از ۴۵ روز الی دو ماه نتیجه آزمایشات را اعلام می‌کنیم که احتمالا منفی است.
مهدی فروزش
فروزش یادآور شد: ما راجع به حادثه و قتل و خودکشی اظهار نظر نمی‌کنیم و تعیین کننده نیستیم، بلکه به دستگاه قضایی و انتظامی در اینکه علت و نحوه فوت به چه صورت بوده کمک می کنیم و در این زمینه مقام قضایی اظهارنظر می کند.
وی تاکید کرد: هیچ گونه آثار و شواهدی دال بر این که قتل به وقوع پیوسته باشد بدست نیامده است. حتی ما به صورت کامل رادیوگرافی را انجام دادیم که جسم خارجی در بدن نبوده باشد، ولی چیزی بدست نیامد.
فروزش یادآور شد: مدیر بیمارستان لقمان روز چهارشنبه هفته گذشته تصادف می کند و به بیمارستان شریعتی منتقل می شود، عصر آن روز به پزشکی قانونی منتقل می شود و نهایتا پس از بررسی ها و آزمایشات مربوطه ما جسد را صبح روز پنج شنبه به خانواده اش تحویل دادیم.
دکتر پیمان صابریان رییس اورژانس تهران گفته بود که روز چهارشنبه مرحوم دکتر حقی - مدیر بیمارستان لقمان - در حال تردد با موتورسیکلت در تونل نواب دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست داد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها