کد خبر: 594998
تاریخ انتشار :

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیاوش محبی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور ماننده رودهن، بومهن، آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم جاجرود ترافیک با حجم بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مبنی بر اینکه در صورت افزایش بار ترافیکی و پس‌زدگی بار ترافیکی، محور هراز یکطرفه شود به دلیل عدم وجود ترافیک‌های سنگین، یکطرفه شدن این محور لغو شد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه‌سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی با بیان اینکه در محدوده گیلاوند شاهد افزایش بار ترافیکی هستیم، تأکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان گزارش شده و مشکل خاصی برای تردد وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی ادامه داد: متأسفانه بیشترین آمار تصادفات به دلیل خستگی و خواب آلودگی و در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می‌دهد، بنابراین هم وطنان قبل و در حین مسافرت به گونه‌ای که در هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را در مکان‌های مجاز به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند تا شاهد حوادث ناشی از خستگی و خواب آلودگی نباشیم.

محبی تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت مدیریت زمان می‌توانند سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان رقم بزنند.

منبع: فارس

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها