کد خبر: 595136
تاریخ انتشار :

وکیل خانواده چیست؟ یک وکیل خانواده چه می کند؟

وکیل خانواده چیست؟ یک وکیل خانواده چه می کند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وکیل خانواده چیست؟ یک وکیل خانواده چه می کند؟

مباحث حقوق خانواده

قانون خانواده بسیار متفاوت است ، این بدان معنی است که مباحث مورد مطالعه در یک موسسه غالباً متفاوت از موضوعات مورد مطالعه در موسسه دیگر است .

در اکثر ماژول ها موضوعات اصلی (مانند ازدواج ، طلاق و فرزندان) و سایر موارد وجود خواهد داشت که به طور ویژه با حوزه های تخصصی اساتید مرتبط خواهند بود .

مباحث مربوط به یک وکیل خانواده شامل موارد زیر می باشد :

طلاق ، انحلال و جدایی مالی

فرزندان ، والدین ، ​​ محل سکونت ، تماس و مسئولیت والدین . این همچنین ممکن است شامل فرزندخواندگی ، جانشینی ، آدم ربایی کودک و حتی سوء استفاده یا غفلت باشد .

حقوق کودکان

نگاه کلی تر به جامعه که خانواده را چگونه تعریف می کند و اینکه آیا قانون به اندازه کافی به نظرات مدرن جامعه پاسخ داده است یا خیر .

یک وکیل خانواده چه می کند ؟

وکلای خانواده برای کمک به مراجعین در درک موقعیت خود و حل و فصل هرگونه مسائل مربوط به هرگونه تنظیم خاص خانوادگی وجود دارند . آن ها می توانند قبل از ازدواج توافق نامه های پیش از ازدواج را برای محافظت از منافع مالی شخصی تهیه كنند ، در مورد طلاق یا انحلال مشاركت مدنی مشاوره دهند و پیش نویس توافق نامه های جدایی را ارائه دهند .

وکیل خانواده همچنین می تواند در مورد طلاق های معقول مالی پس از طلاق مشاوره کنند و اطمینان حاصل کنند که دارایی ها به طور منطقی و منصفانه بین طرفین تقسیم می شوند .

با توجه به کودکان ، یک وکیل خانواده با تمهیداتی از قبیل تماس ، اقامت و دسترسی مذاکره می کند . آن ها همچنین حل مسائل خاص در تربیت کودک مانند کسی که مسئولیت والدین در تصمیم گیری های خاص در مورد کودک را دارد ، تسهیل می کند .

وکلای خانواده به بهترین وجه آماده شده اند تا برای هرگونه دستور دادگاه که مربوط به پرونده ای است که در آن کار می کنند ، درخواست کنند . در صورت عدم امکان توافق ، وكیل خانواده نیز می تواند از طریق مراحل درون دادگاه به مددجویان كمك كند .

3 کاری که یک وکیل خانواده می تواند برای شما انجام دهد :

  1. رسیدگی به مسائل طلاق

طلاق گرفتن احتمالاً یکی از پرخاصیت ترین تجربیاتی است که خانواده می تواند با آن روبرو شود . احساسات ممکن است تنظیم شود و باعث شود که زوج با آرامش بتواند آن را حل کند . در چنین حالتی ، یک وکیل دادگستری خانواده می تواند به عنوان یک واسطه عمل کند و به آن ها کمک کند تا به موضوع عقلانی و در قانون برسند . به عبارت دیگر ، یک وکیل صالح خانواده ، می تواند در روند طلاق به زوجین کمک کند تا موضوع را عادلانه حل کنند بدون اینکه لزوماً به دادگاه مراجعه کنند . برای ارجاع شما به یک وکیل خانواده آگاه ، می توانید با مشاوران ما مشورت کنید .

  1. رسیدگی به قراردادهای حضانت کودک

هنگامی که یک زوج از هم جدا می شوند ، یکی از دشوارترین موضوعاتی که باید رسیدگی شود این است که چه اتفاقی برای کودکان می افتد . زوجین باید درمورد چگونگی مراقبت از فرزندان خود که در کنار هم قرار داشتند ، توافق کنند . حضانت فرزند با توافق نامه ای تعریف می شود که در آن والدین باید با شرایط موجود در آن زندگی کنند . یک وکیل صالح خانواده می تواند به والدینی که در راه تهیه چنین توافق نامه هستند مشارکت کند . یک وکیل دادگستری خانواده همچنین می تواند در صورت لزوم به والدین در اصلاح توافقات حضانت کودک کمک کند .

3- نماینده دادخواهان در دادگاه

اگرچه وکلای خانواده می توانند به مردم برای حل و فصل اختلافات خانوادگی در خارج از دادگاه کمک کنند ، برخی از این امور هنوز در دادگاه ها پایان می یابد . در چنین حالتی ، وکلای خانواده به بهترین وجه مناسب هستند تا به دادخواهان در اجرای عدالت کمک کنند . این وکلا تقریباً هر روز با چنین مواردی رسیدگی می کنند و بنابراین ، آن ها از دانش حقوقی و تجربه عملی لازم برای کمک به دادخواهان برای حرکت در مسیرهای پیچیده قانون خانواده برخوردار هستند .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها