کد خبر: 623155
تاریخ انتشار :

پرطرفدارترین بازی های انحصاری ps4 در جهان

درست است که این روزها کنسول ps5 هم وارد بازار شده است ولی بازی های ps4 همچنان جای خود را دارند. با ما در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت لند همراه باشید تا شما را با برخی از این بازی های محبوب آشنا کنیم.

پرطرفدارترین بازی های انحصاری ps4  در جهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه بسیاری از افراد وقت خود را به بازی کردن می گذرانند و می توان گفت  کوچک و بزرگ هم ندارد و آنقدر بازی ها جذاب شده اند که هر فردی را میخکوب و مجذوب خود می کنند و کاری  با مخاطب می کنند که همش تمایل دارد که به سراغ کنسول خود برود و مشغول بازی شود.  درست است که این روزها کنسول ps5  هم وارد بازار شده است ولی  بازی های  ps4 همچنان جای خود را دارند. با ما در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت لند همراه باشید تا شما را با برخی از این بازی های محبوب آشنا کنیم.

پلی استیشن  ps4

سونی کنسول نسل هشتم خود را برای اولین بار در سال 2013 وارد بازار کرد که بسیار هم سر و صدا کرد. این نسل برتری سونی بر مایکروسافت وایکس باکس وان را به همراه داشت. به طوریکه خرید گیفت کارت های ps4  نسبت به گیفت کارت های دیگر مانند اسلیم که مربوط به مایکروسافت بود غوغا کرد. حالا در ادامه به بازی هایی خواهیم پرداخت که در سطح جهانی مشهور شده اند.

اسپایدرمن  یا مرد عنکبوتی

بله درست است اسپایدرمن  باز هم جزو بهترین بازی ها شناخته شده است.  کسی نیست که شخصیت مرد عنکبوتی را نشناسد. بازی مرد عنکبوتی بسیار ماجراجویانه است.  مرد عنکبوتی یک ابرقهرمان است که توانایی های منحصر به فرد و خارق العاده ای دارد. در بازی مرد عنکبوتی امکان پرتاب کردن تار ، رد شدن از مانع و .... وجود دارد.

بازی پرهیجان god of war

بازی خدای جنگ درباره کریتوس است که با خدایان یونان باستان مبارزه می کند. نسخه چهارم این بازی به سال 2018 بر می گردد که در آن سال نوان برترین بازی سال را به خود اختصاص داد. دلیل آن هم سبک اکشن، گرافیک بی نظیر و داستان بدون نقص  آن است. در این مجموعه جدید پسر کریتوس همراه پدرش به کشف  معماها و حل مبارزات  می پردازد.

بازی ترسناکuntil down

2

اگر دنبال این هستی که هیجان خودت  را تخلیه کنی حتما به سراغ این بازی هیجان انگیز بروید. در این بازی تمام حرکت ها و حرف های شما در سرنوشت بازی تاثیر گذار است. این بازی درباره 8 جوان است که شخصیت ها و روحیات متفاوتی دارند که با هم به مسافرت می روند و سرنوشت هر کدام را شما رقم می زنید.

 A theifs end :uncharted

اگر به دنبال یک اکشن باور نکردنی هستید به شما حتما این بازی  را پیشنهاد می کنیم.  در قسمت جدید  این سم برادر ناتان وارد صحنه می شود و داستان پر می شود از  ماجراجویی ها و کله شق بودن این دو برادر که حال و هوای بازی را  عوض  کرده است. یه خبر خوب هم برای طرفداران این بازی که فیلم آمچارد به زودی قرار است ساخته شود.

فروشگاهی برای خرید گیفت کارت

شما برای خرید انواع گیفت کارت استیم گیفت کارت لند، اپل، گوگل پلی، استیفای، آمازون، نتفلیکس و... کافیست به سایت ما یعنی گیفت کارت لند مراجعه کنید تا با بهترین قیمت بتوانید گیفت کارت خود را از سایت معتبر و با خیال راحت تهیه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها