کد خبر: 617814
تاریخ انتشار :

پس لرزه اشعار توهین آمیز مداح معروف علیه ظریف در شب قدر

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر، گناه کبیره است.

پس لرزه اشعار توهین آمیز مداح معروف علیه ظریف در شب قدر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«فاضل میبدی» در رابطه با شعرخوانی محمود کریمی در شب قدر و توهین به وزیر امورخارجه ‌گفت: یکی از علل دین گریزی در جامعه این است که دین تبدیل به یک ابزار شده تا افراد مقاصد گروهی و جناحی خود را دنبال کنند، این مسئله مهمی است که به آن توجهی نمی‌شود. برخی از مداحان که سوادی از اسلام ندارند و چیزی از قرآن نمی دانند، برای دنبال کردن اهداف و مقاصد سیاسی و اقتصادی خود مقدسات دین را ابزاری برای مبارزه‌ با کسی که در اردوگاه حزبی آنها نیست قرار می دهند. 

کلیک کنید:آزاده نامداری در سواحل دریای خزر/ مرور خاطرات آزادهنامداری داغ همه را تازه کرد

او ادامه داد: اخیرا دیدم یکی از مداحان در هجویاتی که سروده است وزیر امور خارجه را مورد حمله قرار داده است، همه می دانند که تاثیر و خدمت ظریف چندین برابر بیشتر از چنین افرادی است، وزن ظریف کجا و این افراد کجا؟ بسیار باعث تأسف است که یک فرد برای فریب مردم به یک انسان بزرگ و خدمتگزار حمله می کند. اینکه نشر مصاحبه ظریف به مذاق برخی خوش نیاید را حق می دهم اما حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر گناه کبیره است. تعجب می کنم از مسئولین که هیچ برخوردی با این افراد نمی کنند. جوان مذهبی که به این اشعار گوش می دهد چه توقعی از او می رود که دین دار باشد؟!

میبدی بیان کرد: اگر از لحاظ تفکر سیاسی مخالفتی دارند بروند مقاله بنویسند و فرد و مسئول مربوطه را نقد کنند، اما سرودن اشعار هجویات و جمع کردن مردم، توهین به مقدسات است. افرادی که چنین شعر خوانی هایی می کنند و یا اشعار این چنین را می سرایند هدایت شده هستند و ممکن است یکی از اهدافشان علاوه بر حمله به یک مسئول آبرو بردن از دین باشد. از زمانی که قائم مقام فراهانی، امیر کبیر و... ، این خدمتگزاران بزرگ کشور پا در اصلاحات گذاشتند دینداران متعصبی که از دین چیزی نمی‌دانند تحت عنوان محافل مذهبی علیه آنها قیام کردند متاسفانه عده ای از مردم هم به دنبال این افراد هستند. جرم این فرد و زشت کاری این فرد صد برابر فردی است می خواهد با بی حجابی خودنمایی کند.

منبع: برنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها