کد خبر: 619676
تاریخ انتشار :

گرامی‌مقدم:

اظهارات گرامی‌مقدم درباره حمایت جبهه اصلاحات از لاریجانی

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: تاکنون در جبهه اصلاحات ایران در خصوص حمایت از آقای لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ بحثی نشده است و بحث ما روی نامزد‌های اصلاح طلب است بنابراین حتماً جبهه اصلاحات ایران از نامزد‌های اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

اظهارات گرامی‌مقدم درباره حمایت جبهه اصلاحات از لاریجانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیل گرامی‌مقدم، درخصوص فضای انتخاباتی کشور، اظهار داشت: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، رقابت‌ها داغ‌تر می‌شود.

وی افزود: از هر دو جریان شخصیت‌های محترم و با سابقه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که شرایط ریاست جمهوری را دارند و به نظر من تا زمانی که شورای نگهبان اعلام نظر نکند، ما هیچ چگونه پیش‌بینی نمی‌توانیم داشته باشیم.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: در مجموع به نظر می‌رسد رقابت بین آقای رئیسی، محسن رضایی، علی لاریجانی، پزشکیان و جهانگیری به صورت جدی مطرح است البته تمامی این موضوعات در حد گمانه‌زنی است؛ امیدواریم با اعلام نظر شورای نگهبان نیرو‌ها شفاف‌تر شود.

گرامی‌مقدم در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از علی لاریجانی بیان کرد: تاکنون در جبهه اصلاحات ایران در خصوص حمایت از آقای لاریجانی بحثی نشده است و بحث ما روی نامزد‌های اصلاح‌طلب است بنابراین حتماً جبهه اصلاحات ایران از نامزد‌های اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

وی گفت: از ماه‌ها پیش برخی از مسئولان برای تبلیغات انتخابات کار می‌کردند و این موضوع روشن بود. در مورد آقای رئیسی معتقد هستم که بهتر بود ایشان در دستگاه قضا بماند، چون در خصوص مبارزه با فساد ایشان منشاء خیر بودند و شخصیت و سوابق ایشان با قوه قضاییه مرتبط بود. از رأی نیاوردن آقای رئیسی نگران هستم؛ در صورتی که ایشان رأی کافی را کسب نکنند، چه کسی جای ایشان قرار خواهد گرفت؟ اصلاحات و تحولات اساسی در قوه قضاییه تازه آغاز شده بود. برای من به عنوان یک شهروند قابل قبول نیست که چرا رئیس یک قوه با وجود اینکه مدت زیادی از عمر ریاست خود را نگذرانده است، به دنبال ریاست قوه‌ای دیگر است؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه شورای نگهبان باید با افرادی که به واسطه مسئولیتشان، کار تبلیغاتی می‌کنند برخورد کند، افزود: اگر یک نامزد اصلاح‌طلب، سر سوزنی پای خود را فراتر از قانون بگذارد، شورای نگهبان با آنان برخورد خواهد کرد، اما شاهد هستیم که با هیچ یک از اصولگرایان برخورد قانونی نمی‌شود. اصولگرایان اطمینان خاطر دارند که تأیید صلاحیت می‌شوند همچنین با تبلیغات غیرقانونی آن‌ها نیز برخورد نمی‌شود.

وی در خصوص آخرین فعالیت‌های حزب اعتماد ملی نیز گفت: منتظر هستیم شورای نگهبان اعلام نظر کند؛ در جبهه اصلاحات فعال هستیم و نظر خواهیم داد. همچنین برخی از دوستان حزب اعتماد ملی در ستاد‌ها مشغول فعالیت هستند. برای انتخابات شورا‌ها نیز زمانی که بررسی نامزد‌ها به پایان رسید، کسانی که مورد تأیید حزب هستند را به جبهه اصلاحات ایران معرفی خواهیم کرد.

منبع: اقتصاد24

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها