کد خبر: 619729
تاریخ انتشار :

«ظریف» از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۵۲ نماینده به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره ضرورت هوشیاری و راستی آزمایی کامل نسبت به تعهدات در مذاکره با آمریکا را قرائت کرد.

«ظریف» از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 2 خرداد ) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل به همراه 26 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ لزوم تدارک کالاهای اساسی مردم

- تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به همراه 32 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم رسیدگی به وضعیت آشفته و نابسامان عشایر استان گلستان

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 59 نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری؛ لزوم تسریع در صدور سند مالکیت واحدهای مسکن مهر همچنین به همراه 54  نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی؛ لزوم رسیدگی به نارضایتی کارگران واحدهای تولیدی در آستانه سال جدید و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی همچنین به همراه 48 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر استان سمنان

- تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه 15 نفر از نمایندگان به رییس جمهور؛ لزوم بازگشایی پارک ها و مجموعه های آبی و تفریحی در شهرهای غیر قرمز

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان به همراه 25 تن از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و کشور: لزوم تسریع در پیگیری خسارت سرمازدگی وارده به باغداران کشور به خصوص دامغان.

تذکر شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان و 32 نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارت به کشاورزان زیان دیده سرما زدگی شهرستان های سیرجان و بردسیر.

تذکر انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر راه: لزوم تسریع در اتمام طرح بزرگراه میاندوآب به بوکان، بوکان به سقز و کنارگذر بوکان، تذکر به وزیر صنعت: ضرورت پیگیری وضعیت اسفناک شهرک صنعتی بوکان، تذکر به وزیر تعاون: ضرورت رسیدگی به مشکلات اداره بهزیستی بوکان و عدم پاسخگویی به مراجعین و افراد تحت پوشش این سازمان و تذکر به وزیر ارتباطات: لزوم نصب تجهیزات زیرساخت و برقراری خطوط اینترنت برای دانش آموزان در روستاها شهرستان بوکان.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزیر تعاون: ضرورت اقدام فوری در خصوص بازبینی و متناسب سازی احکام جدید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه 53 تن از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در نرخ گذاری بسیار پایین خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی.

تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه 43 نماینده دیگر به وزیر اطلاعات و جهاد کشاورزی: علت کمیاب و گران شدن جوجه یکروزه و اعلام نارضایتی مرغداران چیست؟

تذکر علیرضا زندیان نماینده بیجار به همراه 23 تن از نمایندگان به وزیر راه: ضرورت تسریع در اتمام طرح تقاطع غیرهمسطح چنگیزقلعه بیجار.

تذکر سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز به همراه 51 نماینده دیگر به وزیر امور خارجه: ضرورت هوشیاری و راستی آزمایی کامل نسبت به تعهدات در مذاکره با آمریکا.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر کشاورزی: لزوم تجدیدنظر در قیمت خرید تضمینی گندم و تعیین حداقل 7هزار تومان برای هر کیلو.

تذکر علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار به همراه 15 تن از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه: لزوم تکمیل طرح حساس و حیاتی اتصال سبزوار به راه آهن سراسری.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها