کد خبر: 619830
تاریخ انتشار :

جدال قوا در بازار رمزارزها

بیت کوین روحانی و قالیباف را روبروی هم قرار داد!

دفتر رییس جمهور طی نامه ای خواستار جلوگیری از انسداد درگاه های پرداخت صرافی های خرید و فروش رمز ارزها شد.

بیت کوین روحانی و قالیباف را روبروی هم قرار داد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

موضوع مسدودسازی درگاه پرداخت صرافی های خرید و فروش رمزارزها به دنبال استقبال بخش هایی از جامعه از این بازار به یکی از مهم ترین اخبار روزهای اخیر تبدیل شده است. 

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی چدی پیش طی نامه ای خطاب به رییس بانک مرکزی خواستار انسداد درگاه های پرداخت این صرافی ها شد.

از سوی دیگر امروز نامه‌ای از دفتر ریاست جمهوری خطاب به همتی منتشر شده است که در آن ذکر شده «با توجه به درخواست بیش از ۶۰ هزار نفر از متعاملین و کسب‌وکارهای تبادل رمزارز جهت جلوگیری از مسدود‌سازی درگاه‌های پرداخت اینترنتی اقدام لازم انجام شود».

اکنون روحانی و قالیباف به عنوان دو رقیب دیرینه در ماجرای بازار رمزارزها با دو نظر متفاوت مقابل هم قرارگرفته اند و بایستی دید بانک مرکزی طرف کدام یک از طرفین را خواهد گرفت؟

بنابر شنیده های خبرنگار جی پلاس، بانک مرکزی تمایل بیشتری برای انسداد درگاه ها از خود نشان داده است چراکه طی دستورالعملی که توسط هیات وزیران نیز تصویب شده است، چند صرافی قرار است طی شرایط خاصی جای صرافی های فعلی را بگیرند با این تفاوت که عموم مردم نمی تواند از درگاه های آنان استفاده کنند.

تا کنون نامی از صرافی های مجاز برده نشده و عبدالناصر همتی نیز پس از کاندیداتوری در انتخابات رییس جمهوری در یک برنامه کلاب هاوسی در پاسخ به سوالی در این خصوص گفته است که نمی خواهیم شتاب زده عمل کنیم. 

photo_2021-05-24_13-26-42

منبع: جی پلاس

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها