کد خبر: 619974
تاریخ انتشار :

پزشکیان هیچگونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نخواهد کرد

پزشکیان هیچگونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نخواهد کرد

پزشکیان هیچگونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نخواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بخشی از نطق مسعود پزشکیان در زمان استیضاح خود به بهانه‌ی انتشار فهرست تایید صلاحیت شده‌های شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری، بازنشر شد.

مولوی، از نزدیکان پزشکیان: او به رد صلاحیتش اعتراضی نخواهد کرد

بخشی از نطق مسعود پزشکیان در زمان استیضاح خود به بهانه‌ی انتشار فهرست تایید صلاحیت شده‌های شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری بازنشر می‌شود:

«بنده در زندگی به خاطر دنیا و موقعیت‌های دنیایی معامله نخواهم کرد، بنده به‌عنوان یک فرد به اعتقادم و به مردم با تمام وجود پایبند هستم. در زندگی‌ای که کردم و زندگی که می‌کنم و خواهم کرد، جز به مردم فکر نکردم و نخواهم کرد.

قطعا به خاطر اعتقادم حاضر هستم هم نامم را بدهم و هم نانم را. اینگونه نیست به خاطر اینکه موقعیتم را حفظ کنم، از اعتقادم بخواهم مایه بگذارم. مردم ما و کسانی که انقلاب کردند، صادقانه اگر در خدمت آنها باشیم، قطعاً پشت سر ما هستند و از انقلاب دفاع خواهند کرد.

در هر حالتی و هر اتفاقی بیافتد، راضی به رضای خدا هستیم. در هر جایی که باشیم، خواهیم ماند و خواهیم ایستاد و دفاع خواهیم کرد.

والسلام»

پزشکیان هیچگونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نخواهد کرد

حاج مصطفی مولوی، از نزدیکان دکتر مسعود پزشکیان خبر داد که او به رد صلاحیتش اعتراضی نخواهد کرد:

«چه مبارک سحری بود چه فرخنده شبی

ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم از تمام استان‌ها، شخصیت‌ها و احزاب که لطف و حمایت خود را از آقای دکتر پزشکیان اعلام کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که ایشان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را نداشته و هیچگونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نکرده و نخواهد کرد؛ چون اعتراض به تصمیم گرفته شده موثر نیست.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها