کد خبر: 629237
تاریخ انتشار :

تصویری دیده نشده از مهتاب کرامتی و بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از سلبریتی‌های پر حاشیه در فضای مجازی است. بهاره رهنما در کنار مهتاب کرامتی عکسی را در فضای مجازی منتشر کرد.

تصویری دیده نشده از مهتاب کرامتی و بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. مهتاب کرامتی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. سریال مردان آنجلس روایتگر اصهاب کهف و خواب 300 ساله آن ها در غار و مشقت هایی که در راه یکتا پرستی با آن روبرو میشوند را روایت میکند که توسط فرج الله سلحشور ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

بعد از شهرت فرواوانی که با بازی در سریال مردان آنجلس بدست آورد بلافاصله برای بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور انتخاب شد و در سال 1377 نخستین کار سینمایی خود را رقم زد. مردی از جنس بلور ساخته سعید سهیلی  روایتگر داستان زندگی یک فرمانده جانباز جنگ است که وارد ماجرایی پیچیده شده و در نهایت اعدام می شود. مهتاب کرامتی در این فیلم با ابوالفضل پور عرب که در آن سالها سوپر استار سینمای ایران بود همبازی است و بازی خوبی را از خود نشان می دهد.

مهتاب کرامتی در سال 1385 با بازی در سه فیلم پاداش سکوت، حس پنهان و آدم سال پر کاری را پشت سر گذاشت. وی در 1386 در دو فیلم زن ها فرشته اند و آتش سبز به ایفای نقش پرداخت، بازی خوب و حرفه ای مهتاب کرامتی در این فیلم یکی از دلایل مهم موفقیت آن به شمار می رود. خانم کرامتی در سال 1387 با بازی در چهار فیلم دوزخ،بهشت،برزخ، تردید، بیست و شبانه روز به عنوان پرکارترین بازیگر زن ایرانی در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها