کد خبر: 631439
تاریخ انتشار :

“گروه چکاد” تعاونی برتر استانی برای پنجمین بار متوالی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

332

گروه صنعتی چکاد برای پنجمین بار در چند سال گذشته، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدات صنعتی، در شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، عنوان تعاونی برتر استان را از آن خود کرد.

گروه صنعتی چکاد برای پنجمین بار در چند سال گذشته، به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدات صنعتی، در شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از تعاونی‌های برتر استان زنجان، عنوان تعاونی برتر استان را از آن خود کرد. پیش از این در سال‌های ” ۹۴/۹۶/۹۸/۹۹ ” نیز گروه چکاد به عنوان تعاونی برتر این استان از سوی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لوح و نشان تعاونی برتر استان را دریافت کرده بود.

علی یکه‌فلاح، رئیس هیأت مدیره گروه چکاد  ضمن تشکر از تمامی تعاونی‌های صنعتی و تولیدی گفت : حضور موفقیت آمیز تعاونی ها را در عرصه تولید و صنعت نشانه‌ای روشن از موفقیت حرکت‌های گروهی در تمام عرصه‌ها دانست.یکه فلاح با برشمردن برخی قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های صادرشده در سال‌های اخیر از سوی دولت و نهادهای قانون‌گذار افزود: آنچه ما صنعتگران از دولت جدید انتظار داریم، عمل واقعی به سیاست‌هایی است که تا به امروز، هم خوب نوشته شده‌اند و هم خوب در مورد آنها صحبت کرده‌اند اما اعتقاد دارم این اظهارات بایدجنبه عینی به خود گرفته و دولتمردان، همان‌گونه که مطرح کرده‌اند، به طور جدی برای رفع مشکلات صنعتگران اقدامات عاجل و عملی به انجام برسانند.

گفتنی است گروه تعاونی چکاد یکی از تولیدکنندگان با سابقه ی صنعت خودرو می باشد که موفق به کسب عنوان تعاونی برتر کشوری در سال ۹۹ شده است  و در کنار موفقیت های خود موفق به تولید اولین پلتفرم خودرو ملی تعاون با همکاری جوانان نخبه دانشگاهی شده است

[a1] 

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها