کد خبر: 631559
تاریخ انتشار :

تیپ سرخ پوستی و جالب نفیسه روشن در کنار دو مرد+عکس

عکس نفیسه روشن با لباس سرخ پوستی در فضای مجازی غوغا کرده است.

تیپ سرخ پوستی و جالب نفیسه روشن در کنار دو مرد+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ستاره پارسی : نفیسه روشن تاکنون یک بار ازدواج کرده است نفیسه روشن در سال 1391 با یک خلبان ازدواج کرد و صاحب فرزندی نیست ولی از همسرش جدا شد.نفیسه روشن بعد از جدایی با همسرش آسیب روحی شدیدی دید. نفیسه روشن بازیگر محبوب متولد 16 اردیبهشت 1361 است و حواشی زیادی به دنبال ندارد.

278903854-parsnaz-com

نفیسه روشن در پاسخ به دلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می‌گوید:

از همان کودکی علاقه به عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه می گفت که بهتر است مثل دکتر اصفهانی باشی. او یک دکتر و خواننده خوب است. می توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی و در آن هم خوب باشی که اگر در بازیگری به مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی که بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی.

اما هیچ وقت پیش نیامد که دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای است که برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید. اعتماد به نفس و روحیه محکمی که با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای آنها نسوزد.

خوب قضاوت کنید و حق را به کسی بدهید که واقعا سزاوارش هست. من این روحیه را نداشتم.

در همان دوره کارورزی، دلم به حال مجرمی که گریه می کرد می سوخت! همان موقع به من گفتند که به درد این شغل نمی خورم. هنر لطافتی دارد که با روحیه من سازگار است. من به عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم و به همین خاطر خودم را در این سو محکمتر کردم.

خیلی وقت ها به طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما به بازیگری که مهندس یا دکتر باشد، فکر نکردم. آنها شغل های سختی است که به خوبی می تواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، به نظرم خیلی درگیر می شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی می تواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها