کد خبر: 632334
تاریخ انتشار :

آموزش طراحی داخلی از مبتدی تا پیشرفته

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آموزش طراحی داخلی

دوره های طراحی داخلی در دنیای امروز مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. بسیاری از ما ممکن است آرزو داشته باشیم تا یک طراح داخلی موفق شویم، اما رسیدن به این خواسته چندان هم آسان نیست. از آن جایی که ممکن است هزینه های آموزش طراحی داخلی به صورت حضوری برای شما زیاد باشد، می توانید در دوره های آموزش طراحی داخلی به صورت آنلاین و مجازی شرکت کنید. شواهد زیادی نشان می دهد که یادگیری آنلاین می تواند اندازه آموزش واقعی و حضوری برای شما موثر باشد. بنابر این دیگر مجبور نیستید رویاهایتان را به تعویق بیندازید. در ادامه شما را با طراحی داخلی آشنا کرده تا بتوانید به مقدار بسیار مطلوبی توانایی طراحی داخلی در خانه خود را بیاموزید.

جهت شرکت در دوره طراحی داخلی نیازی به مدرک کارشناسی یا دوره های پیش نیاز نخواهید داشت. تنها چیزی که نیاز دارید لپ تاپ، علاقه به طراحی داخلی و کمی تعهد است. با این حال می توانید جهت ارتقای سطح شغلی خود در این رشته، اقدام به تحصیل در دانشگاه در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد نمایید.

32

طراحی داخلی

طراحی داخلی در حقیقت رشته ای است که تقریبا برای تمامی مردم کاربرد دارد. زمانی که قصد بازسازی منزل خود را داشته باشید و یا بخواهید مبلمان و رنگ و روی خانه ی خود را جدید کنید، این حرفه به کمک شما خواهد آمد. برای مثال اگر خانه خود را با مبلمان های زیاد پر کنید، فضایی کسل کننده ساخته اید و اگر از رنگ نامناسب برای دیوار های منزل استفاده کنید، سبب کوچک کردن فضا و یا ناهماهنگ کردن محیط می شوید.

طراحی داخلی رشته ای از شاخه هنر می باشد که جهت کاربرد آن در ایجاد فضا های کاربردی در ساختمان های تجاری و مسکونی است. شما باید بتوانید به عنوان یک طراح داخلی، فضاهای جدید را طراحی کرده و فضا های قدیمی را بازسازی کنید. در این حرفه شما با تغییرات ساختاری، روشنایی محیط، وسایل و لوازم و اثاثیه درگیر و در ارتباط خواهید بود. طراحان داخلی از دانش تئوری خود به صورت عملی استفاده و از مهارت هایشان جهت طراحی فضا استفاده می کنند.

حرفه طراحی داخلی یکی از رقابتی ترین مشاغل می باشد. برای آن که بتوانید در این حرفه موفق شوید به مدارک مناسب احتیاج دارید. تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا شرکت در دوره های آموزشی طراحی داخلی در آموزشگاه ها دو راه دریافت این مدارک می باشد که راه دوم برای کسانی که قصد دارند در مدت زمان کمتری این رشته را بیاموزند، مسیر کوتاه تر و مناسب تری است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

  • سبک مدرن
  • سبک مینیمال
  • سبک اسکاندیناوی
  • سبک کانتمپروری
  • سبک صنعتی
  • سبک کلاسیک
  • سبک فرانسوی

33

طراحان داخلی چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

  • خلاقیت یکی از اصلی ترین ویژگی های هر طراح داخلی و دکوراسیون است. چرا که یک طراح داخلی باید بتواند با استفاده از خلاقیت های ذهنی خود به انطباق نیاز های مشتری با اصول طراحی بپردازد و در نهایت طرحی را ارائه دهد که علاوه بر مقبولیت آن توسط مشتری، شما را به عنوان یک طراح داخلی حرفه ای معرفی کند تا بتوانید به عنوان یک نمونه کار قوی از آن استفاده کنید‌.
  • یک طراح داخلی باید بتواند قدرت و توانایی سازماندهی امور، وسایل و مخصوصا نیاز های موجود را داشته باشید.
  • اینکه بتوانید به عنوان یک طراح دکوراسیون قدرت رهبری و مدیریت را داشته باشید از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که به این ترتیب می توانید پروژه کاری خود را به خوبی مدیریت کرده و هماهنگی لازم میان افراد را برقرار سازید.
  • از دیگر مهارت های ضروری برای طراحان داخلی، مهارت طراحی و مدل سازی کامپیوتری می باشد. در صورتی که از خلاقیت بالایی در طراحی برخوردار باشید اما نتوانید آن را در نرم افزار ها پیاده سازید و به اجرا در آورید، عملا نتیجه کار خوبی نخواهید داشت.
  • یک طراح داخلی حرفه ای می بایست اطلاعات خود را همواره به روز کند. اغلب طراحان حرفه ای معروف و سرشناس اطلاعات خود را در مورد متریال، ابزار و تجهیزات به روز می‌ کنند. چرا که می دانند در غیر این صورت از چرخه رقابت حذف خواهند شد.
  • مهارت ارتباطی بالا از دیگر عوامل موثر و ضروری برای هر طراح داخلی است. شما باید بتوانید به عنوان یک طراح دکوراسیون، طرح خود را ارائه داده و با مشتری و افراد ارتباط موثر برقرار سازید.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم و اثر گذار در حرفه ی طراحی داخلی، توانایی کنترل هزینه ها می باشد.

معرفی بهترین نرم افزار های طراحی داخلی

  • اسکچاپ SketchUp (راحت ترین)
  • تری دی مکس Autodesk 3Ds Max (سخت ترین اما بهترین)
  • اتوکد Autodesk AutoCad (نرم افزار مادر در همه رشته های طراحی)
  • رویت معماری Autodesk Revit

معرفی بهترین سایت های دکوراسیون داخلی در جهان

  1. سایت HOUZZ
  2. سایت BRIGHT BAZAAR
  3. سایت COCO LAPINE DESIGN
  4. سایت STYLE BY EMILY HENDERSON
  5. سایت MARTHA STEWART
  6. سایت THE EAST COAST DESI
  7. سایت NORA SCHNEIDER

آموزش طراحی داخلی در آموزشگاه طرحستان

دوره آموزشی طراحی داخلی داخلی در آموزشگاه طرحستان برای افراد مبتدی تا بسیار پیشرفته است. این دوره یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین دوره های آموزش طراحی داخلی است. این دوره با تمرکز بر تمرینات طراحی داخلی، مهارت های فنی بسیاری را که به عنوان یک طراح نیاز دارید به شما می آموزد.

دوره آموزشی طراحی داخلی فشرده شامل 12 ماژول است که هر کدام به یک تکلیف تعاملی نیاز دارند. این دوره به صورت خودکار طراحی شده است و در صورت مطالعه 4-6 ساعت در هفته، تقریباً 24 هفته طول می کشد تا دوره را به پایان برسانید.

34

در دوره های طراحی داخلی آموزشگاه طرحستان چه چیز هایی یاد خواهید گرفت؟

پس از اتمام دوره ی طراحی داخلی، دانش آموزان قادر خواهند بود:

  1. مهارت هایی را برای طراحی و تزئین هر فضای داخلی مانند یک طراح داخلی حرفه ای به کار بگیرند.
  2. نمونه هایی از روند طراحی، پارچه ها و سبک مبلمان را ارائه دهند.
  3. نحوه کار با مشتریان را توضیح دهند.
  4. فرایندهای قیمت گذاری و توسعه و نگهداری قراردادها را تشریح کنند.
  5. مهارت خرید و برنامه ریزی را داشته باشند.
  6. نظریه رنگ و نحوه کار با نور را شرح دهند.
  7. در مورد روش های مختلف استفاده از پنجره و دیوار موجود بحث کنند.
  8. نحوه ارائه نهایی طرح دکوراسیون خود را توضیح دهند.

https://tarhestan.org

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها