کد خبر: 633299
تاریخ انتشار :

قیمت گوشی موبایل در بازار 3 مهر 1400

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه سوم مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

قیمت گوشی موبایل در بازار 3 مهر 1400
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: در جدول‌های زیر، قیمت گوشی تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت گوشی یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

به گفته یکی از افشاگران، گلکسی اس ۲۲ الترا دارای جایگاه اختصاصی قلم اس پن خواهد بود!

به نظر می‌رسد که دوران سری گلکسی نوت به پایان رسیده و قرار است گوشی‌های این سری محبوب، جای خود را به گوشی‌های الترای سری اس بدهند. افشاگر شناخته شده محصولات سامسونگ یعنی Ice Universe به تازگی اعلام کرده که دو منبع متفاوت به وی گفته‌اند که پرچمدار جدید سری اس، به همراه جایگاه اختصاصی قلم اس پن عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۱ الترا نخستین گوشی غیر نوت سامسونگ بود که پشتیبانی از قلم استایلس اس پن را به همراه داشت؛ اما برای نگهداری این قلم، کاربر به کاوری خاص که جداگانه به فروش می‌رسید نیاز داشت. حالا به نظر می‌آید که نسخه الترای گلکسی اس ۲۲ قرار است این مشکل را نیز حل کرده و جایگاه ویژه این قلم را به همراه داشته باشد.

 

 

گفته می‌شود که برای تعبیه جایگاه قلم اس پن در این گوشی، سامسونگ مجبور به تغییر نسبت صفحه نمایش آن شده است. قیمت گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا قرار است همانند گوشی گلکسی نوت ۲۰ الترا، از نسبت صفحه ۱۹.۳:۹ استفاده کند که با نسبت صفحه ۲۰:۹ سری اس ۲۱ تفاوت دارد.

این تغییر بدین معناست که گوشی کمی عریض‌تر شده تا جا برای قلم اس پن فراهم شود؛ همچنین قرار است که گوشه‌های این گوشی به اندازه سری اس ۲۱ خمیده نباشند و به مانند سری نوت، شاهد طراحی مستطیل-شکل این گوشی خواهیم بود. Ice Universe می‌گوید که ظرفیت باتری این گوشی با در نظر گرفتن فضای لازم برای قرار دادن استایلس درون آن، تغییری نکرده و قرار است همانند اس ۲۱ الترا، ۵۰۰۰ میلی آمپر باشد. گوشی گلکسی نوت ۲۰ الترا نیز از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کرد.

متاسفانه، هنوز عکس‌های رندر شده معتبری از این گوشی منتشر نشده‌اند که این داستان را تایید کنند. سری اس ۲۲ قرار است احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شوند، بنابراین تا عرضه آنها زمان زیادی باقی مانده است و ممکن است با شایعات زیادی مواجه شویم که برخی از آنها حقیقت نداشته باشند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

 

 

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

 

 

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

 

 

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها