کد خبر: 636371
تاریخ انتشار :

ضرر مالی یوونتوس به خاطر رونالدو

آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس با اعلام رقم ضرر مالی باشگاه در یک سال گذشته، درباره مدت حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.

ضرر مالی یوونتوس به خاطر رونالدو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: کریستیانو رونالدو یا کریسرونالدو بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. رونالدو یک مسیحی کاتولیک است. رونالدو از سال 2016 با یک مدل بنام جورجینا رودریگز در همایش برند D&G آشنا شد، در سال 2017 صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد.فرزند چهارم رونالدو هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر بدنیا آمد، علاقه رونالدو به شماره 7 باعث شده او به فکر 7 فرزند باشد که هنوز 4 تاش بدنیا آمده و 2 فرزند در راه دارد . آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در جلسه سهامداران باشگاه یوونتوس گزارش مالی یک سال اخیر بانوی پیر را ارائه کرد و درباره سه فصل حضور کریستیانو رونالدو در جمع تورینی‌ها توضیح داد.

آنیلی با اعلام اینکه یوونتوس در یک سال اخیر ۲۱۰ میلیون یورو ضرر کرده است، گفت: «ما گزارش مالی سالانه خود را با ضرر ۲۱۰ میلیون یورویی تأیید می‌کنیم و همین‌جا لازم می‌دانم که توضیح بدهم چرا این اتفاق رخ داده است. باشگاه ضمن تجدید دوره کاری اعضای هیئت مدیره، درخواست افزایش ۴۰۰ میلیون یورویی بودجه‌اش را دارد. برای درک ضررهای تحمیل شده نیز لازم است که چارچوب اقتصاد کلانی که یوونتوس در آن حرکت کرده است را مدنظر داشت. اقتصاد یوونتوس در تضاد با همه شایعاتی که وجود داشته کاملاً سالم است. ما از ماه می سال ۲۰۲۰ تا انتهای فصل گذشته پشت درهای بسته بازی کردیم. تمام راه‌هایی که برای کسب درآمد داشتیم مسدود شدند و این منجر به بروز یک بحران سیاسی و صنعتی شد. به همین دلیل هم ما به دنبال اجرای پروژه سوپرلیگ و منتظر صدور حکم از سوی دیوان عالی اروپا در مورد نقشی که یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا داشتند هستیم.»

رئیس باشگاه یوونتوس افزود: «سوپرلیگ پروژه‌ای بود که ۱۲ باشگاه برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند؛ باشگاه‌هایی که قبول داشتند فوتبال دارد در برابر یک تغییر و حفظ مدلی که ریسک پذیر نیست مقاومت می‌کند، مدلی که در آن رقابت معنی ندارد و فقط پول درآوردن مهم است. من اما نمی‌خواهم تسلیم شود. دیروز تسلیم نشدم و فردا هم تسلیم نخواهم شد. سیستم فعلی مدیریت فوتبال نیاز به تغییر دارد و یوونتوس هم می‌خواهد بخشی از این تغییر باشد اما صرفاً از طریق گفت‌وگوی سازنده و تعامل با همه. با توجه به پیامدهای ناشی از شیوع کرونا، تخمین ضررهای ناشی از آن امکان پذیر بود. بنابراین یوونتوس باید چه کار می‌کرد؟»

آنیلی در پایان درباره سه سالی که کریستیانو رونالدو در یوونتوس حضور داشت هم گفت: «حضور او در تیم ما مایه افتخار و لذتبخش بود و اگر ما به کارهایی که او در زمین بازی برای تیم انجام داد فکر کنیم آن وقت نمی‌توانیم صرفاً به صورت نمادین از او به خاطر حضورش در تیم‌مان قدردانی کنیم. تنها افسوس من در مدت زمان حضور رونالدو در تیم‌مان این بود که یک سال و نیم مجبور شدیم پشت درهای بسته بازی کنیم. موراتا درست می‌گوید که پوشیدن پیراهن یوونتوس مسئولیت می‌آورد. من مسئول این باشگاه هستم و این باشگاه از هر بازیکنی که افتخار حضور در آن را داشته بزرگتر است.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها