کد خبر: 636536
تاریخ انتشار :

کافه گردی بهرام رادان و مهرداد صدیقیان

بهرام رادان به تازگی پستی در فضای مجازی منتشر کرد و از بحث کردن با مهرداد صدیقیان پرده برداشت.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رستا: بهرام رادان بازیگر ایرانی است. بهرام رادان در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد. بهرام رادان با فیلم شمعی در باد به شهرت رسید. فیلم سنتوری بهرام رادان را به اوج شهرت ومحبوبیت رساند. در ادامه عکس بحث جنجالی بهرام رادان با مهرداد صدیقیان را می بینید.​

بهرام رادان

بهرام رادان در پستی اینستاگرامی نوشت : اصولا بحث کردن با مهرداد لذت بخشه؛ وقتی مخالف چیزی باشه حرفی نمیزنه، وقتی موافق باشه هم چیزی نمیگه، کلا سعی میکنه دخالتی تو بحث نداشته باشه، حتی اگه بحثو خودش از اول راه انداخته باشه!!! آخرش هم یه جوری نگات میکنه و لبخند میزنه که یعنی "حالا مثلا که چی؟!" با همه اینا بحث کردن باهاش لذت بخشه  لذت بردم که میگم، تازگی فیلم کوتاه ساخته، میدونم که فیلمساز خوبی میشه، دیوونگی های جذابی تو مغزش هست، دیدم که میگم.

 

بهرام رادان

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد.

مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب می باشد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد که خود فرزند آخر است.

زندگی هنری بهرام رادان

بهرام رادان

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی شورعشق شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو.

بهرام رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد (شمعی در باد و سنتوری) نیز شد.

 رادان چند سال است در سینمای ایران حضور دارد. سبک بازی اش به جریان اصلی بازیگری در سینمای ایران مربوط نیست. سرد است و درونگرا. سردی و خونسردی چهره اش اما فرصتی است برای نوع دیگری از بازی. برای استفاده از فرصت هایی که آن گروه تماشاگرپسند بازیگران مرد از آن محروم هستند. برای نمایش ناگهانی طنز، کینه و یا خشمی ناگهانی.

او در این دسته بندی همتایانی مثل محمدرضا فروتن و پیمان معادی دارد و البته علی مصفا. در این دوره طولانی حضور چند ساله، او به عنوان جوان اول سینمای ایران باقی مانده است. در اوج جوانی و در حالی که همه فکر می کردند او شکار تم و تمام سینمای تجاری است آگاهانه تغییر مسیر ظریفی داد و توانست تا امروز اعتبار دوگانه خود به عنوان بازیگر محبوب و بازیگر نخبه را حفظ کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها