کد خبر: 636918
تاریخ انتشار :

ماجرای ازدواج اشکان خطیبی

ماجرای ازدواج اشکان خطیبی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

ازدواج اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد

اشکان خطیبی برای بار دوم در بهمن سال 1395 در 37 سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی 30 ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد.

آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود

ورود اشکان خطیبی به دنیای هنر

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همچون هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند در سال دوم دانشگاه و پس از آشنایی با بابک سعیدی(آهنگساز و استاد موسیقی ) یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل داده و سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.

وی تا سال 96 سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را برعهده داشت و در نواختن پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی تخصص فراوانی دارد.
خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

او در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه را مدتی بر عهده داشت اما اکنون در حال آموزش بازیگری در یک موسسه هنری است. اشکان خطیبی معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند، به همین دلیل یکی از سبک های تدریس ایشان، تدریس روی صحنه تئاتر می باشد.

اشکان خطیبی در عرصه اجرا نیز تبحر دارد و به عنوان مجری در برنامه هایی همچون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. او در سال 96 یکی از مربی های مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه بود و در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور داشت.

اشکان خطیبی علاوه بر این فعالیت ها رستورانی به نام نعنا را اداره می کرد اما به دلیل مشغله بازیگری فرصت کافی برای رستوران داری نداشته و آن را کنار گذاشت.

اشکان خطیبی در تلویزیون

خنداننده شو 1 و 2 : رامبد جوان ، 1396_1397

بچه های نسبتاً بد :سیروس مقدم ،1392

مجموعهٔ گپ :رامبد جوان، 1391–92

مهرآباد :سید فرید سجادی حسینی ،1392

تهران پلاک 1 :مهدی مظلومی، 1391

تکیه بر باد :محمود معظمی، 1391

سهمی برای دوست :مسعود اطیابی، 1391

در مسیر زاینده رود :حسن فتحی (کارگردان) ، 1389

گل های گرمسیری :محمدمهدی عسگرپور، 1387

از نفس افتاده :قاسم جعفری ، 1385

آخرین گناه :حسین سهیلی زاده، 1385

روشنایی های شهر :مسعود کرامتی، 1383

اگه بابام زنده بود:همایون اسعدیان، 1382

این راهش نیست :نوید میهن دوست،1381

زمانی برای خاکستر:حمید بهرامی، 1380

دوران سرکشی :کمال تبریزی،1380

همسفر :باقر جعفری، 1378

تله فیلم"مزد عشق" به کارگردانی"محمود مقامی"؛ 1385

تله فیلم"بهار قبل و بعد" به کارگردانی"شاهد احمدلو"؛ 1386

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها