کد خبر: 638508
تاریخ انتشار :

اعتراف شهاب حسینی به عشقش + فیلم

به تازگی فیلمی از شهاب حسینی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نظر شهاب حسینی از آغاز و شروع دوست داشتن است.

اعتراف شهاب حسینی به عشقش + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: شهاب حسینی مدتی است از همسرش جدا شده و این موضوع باعث حاشیه های زیادی برای او شده است. شهاب حسینی با عکسی که در کنار یک زن در فضای مجازی به اشتراک گذاشت باعث دامن زدن به حاشیه هایی در مورد عشق جدید او شد .  شهاب حسینی ، در مورد رابطه جدید نه خبری را تایید کرد نه تکذیب . شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران ایرانی است که در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۶ ، توانست جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را بخود اختصاص بدهد.در ادامه فیلمی از شهاب حسینی را می بینیم.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آنرا به خاطر مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. 

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و بعد گویندگی رادیو شروع کرد، سپس در برنامه ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهر شد. در چند برنامه دیگر هم مثل برپا برپا، به رنگ صبح، سایه روشن و... بعنوان مجری حضور داشت، با سریال خانواده بعد از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

شهاب حسینی سالهای بعد، هم بکار بازیگری و هم اجرا پرداخت. او به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، همچنین در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین بخاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها