کد خبر: 639032
تاریخ انتشار :

رونمایی فرشته حسینی از جهیزیه لاکچری اش

فرشته حسینی عکسی از منزلش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که کاربران بر این باورند که رونمایی از جهیزیه در خانه جدیدش با نوید محمدزاده است.

رونمایی فرشته حسینی از جهیزیه لاکچری اش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: فرشته حسینی بازیگر افغان تبار که با ازدواج با نوید محمدزاده به شهرت بسیاری رسید یکی از پرحاشیه ترین بازیگران در فضای مجازی است. فرشته حسینی که برای مدتی برای بازی در فیلمی از ایران رفته بود شایعه های زیادی در مورد طلاقش در فضای مجازی بوجود آمد. اما فرشته حسینی با اشتراک گذاشتن عکس لباس عروسش تا حدودی از این شایعه ها کم کرد. امروز فرشته حسینی عکسی از منزلش به اشتراک گذاشت . در ادامه عکس فرشته حسینی را می بینید. 

فرشته حسینی

زندگینامه فرشته حسینی

فرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی زادهٔ-ایران است.

وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها